ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

خصوصیات کفپوش لاستیکی پارک و فضای بازی

خانه - کفپوش گرانولی - خصوصیات کفپوش لاستیکی پارک و فضای بازی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

خصوصیات کفپوش لاستیکی پارک و فضای بازی

کفپوش لاستیکی پارک و فضای بازی

کفپوش لاستیکی پارک و فضای بازی که به کفپوش ایمنی پارک و مدرسه نیز معروف است  نوعی از کفپوش گرانولی است.به منظور ایمنی سازی و سالم سازی فضای پارک ها و محیط های بازی، کفپوش لاستیکی پارک و فضای بازی مورد استفاده قرار می گیرد. کنترل آسیب ها و صدمات احتمالی در پرتو وجود کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی امکان پذیر می شود. محیط پارک ها میزبان بسیاری از بچه ها، به منظور تخلیه انرژی ها و جنب و جوش آنها می باشد. از آنجایی که بچه ها در رده سنی حساس و آسیب پذیر قرار دارند، به همین جهت محیط بازی آنها باید از جنبه استاندارد و ایمنی، از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد. کفپوش گرانولی

سطح زمین پارک ها یکی از نقاط حادثه خیز و کانون اصلی بسیاری از آسیب های وارده به کودکان به شمار می رود. بنابراین این فضا باید با کفپوشی مناسب و در عین حال انعطاف پذیر پوشش داده شود. با وجود کفپوش لاستیکی، فضای بازی کودکان رنگ ایمنی و امنیت را به خود می گیرد و آسیب های در کمین نشسته برای بچه ها را از فضای بازی آنها بیرون می راند. جنب و جوش و کنجکاوی کودکان در پارک ها، جزء ویژگی های همیشگی و اجتناب ناپذیر آنها به شمار می آید. در پناه کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی، در هنگام برخورد و افتادن آنها هیچگونه آسیبی را با خود به همراه ندارد. این خصیصه در راستای مقاومت و استحکام مطلوب کفپوش متبلور می شود. محیط های برخوردار از کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی، بهترین مکان ها برای تفریح و شادی بچه ها، بدون قرار گرفتن آنها در معرض خطر و مخاطره می باشد. در این شرایط خانواده ها نیز در هنگام بازی کودکان خود از آرامش و آسودگی خاطر در وجود خود بهره می برند. کفپوش های پارکی در رنگ های شاد و متنوع برای ایمنی و تامین امنیت کودکان تولید می گردد.

 خصوصیات کفپوش لاستیکی پارک و فضای بازی

مؤلفه های مهم و حائز اهمیت مانند استاندارد بودن، کیفیت بالا، مقاوم مطلوب و ایمنی مناسب در ساختار کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی به میزان قابل توجهی به چشم می خورد. خاصیت ارتجاعی مطلوب کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی، کیفیت بالا و افزایش طول عمر آن را با خود به دنبال دارد. انعطاف پذیری و نرمی مناسب کفپوش لاستیکی، راحتی و آسایش کودکان در هنگام استفاده از آن را فراهم می سازد. تراکم و چگالی مطلوب کفپوش پارک، در برابر اشعه های نور خورشید از مقاومت قابل ملاحظه ای برخوردار است. ضد آب بودن کفپوش، استفاده از آن را در انواع شرایط جوی امکان پذیر می سازد. همچنین در اثر تماس با آب و رطوبت دچار فرسودگی و خرابی نمی شود. این کفپوش ها در بافت خود از لاستیک گرانول بهره می برند. به همین جهت، با نام کفپوش گرانولی نیز مورد خطاب قرار می گیرند.

ضربه پذیری مناسب کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی، در صورت تماس کودک با سطح آن، مانع از آسیب دیدن او شده و سلامت و امنیت کودک را به نحو مطلوب تامین می سازد. ضخامت مناسب کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی در اثر استفاده مداوم و پیوسته، از ساییدگی و فرسودگی آن ممانعت به عمل می آورد. تراکم بالای کفپوش پارک، از لغزش و سر خوردن کودکان پیشگیری می کند. این محصول از مواد اولیه کاملا بهداشتی و مناسب برای سلامتی انسان، در بافت خود بهره می برد. همچنین این مدل کفپوش با محیط زیست هم سازگاری کامل دارد. کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی، فاقد هرگونه مواد حساسیت زا، سمی و خطرناک می باشد. به همین جهت، در صورت تماس با بدن کودک هیچ عوارضی را بر روی پوست او از خود بر جای نمی گذارد. قابلیت شستشو و نظافت نیز در این کفپوش ها تعبیه شده است. قیمت مقرون به صرفه و مناسب کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی، یکی از خصوصیات بارز و حائز اهمیت آن به شمار می رود.کفپوش لاستیکی

کاربرد و موارد استفاده از کفپوش پارک

کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی علاوه بر کاربرد در محیط پارک ها، در مسیرهای ورزش دو و میدانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ورزش دو و میدانی، برای پیشگیری از سر خوردن و جلوگیری از خستگی زودرس ورزشکاران این رشته، کفپوش لاستیکی از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای کاهش و کنترل آسیب های وارده به ورزشکاران در زمین های ورزشی نیز می توان از این کفپوش لاستیکی نهایت استفاده را برد. کفپوش لاستیکی مناسب برای پارک و فضای بازی در مهدکودک ها و مدارس نیز کاربرد گسترده و فراوانی دارد.

این امر به تامین امنیت و سلامت کودکان منجر می شود. همچنین این کفپوش لاستیکی در باغ ها، استخرها، سالن های بدنسازی و وزنه برداری، پیاده روها، معابر عمومی، پارکینگ های طبقاتی و پل عابر پیاده هم مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی، گزینه مناسب و مطلوبی برای استفاده در فضاهای باز به شمار می آید. این کفپوش ها از سطح کاملا یکدست و یکپارچه در بافت خود بهره می برند. با انتخاب و خرید کفپوش لاستیکی مناسب پارک و فضای بازی، سلامت و امنیت کودکان بیمه می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره کفپوش لاستیکی پارک و فضای بازی و سایر محصولات مانند تاتامی ، دیوارپوش مهدکودک طرحدار و کفپوش باشگاه بدنسازی با مشاورین شرکت تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید