ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم | راه‌های تجهیز کردن باشگاه خانگی ارزان را بشناسیم

خانه - باشگاه خانگی - تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم | راه‌های تجهیز کردن باشگاه خانگی ارزان را بشناسیم

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم | راه‌های تجهیز کردن باشگاه خانگی ارزان را بشناسیم

تجهیز باشگاه خانگی

بهترین تجهیزات ورزشی برای باشگاه‌های خانگی با هزینه کم

ورزش‌کردن جز مهمی از زندگی ما است. باشگاه‌های ورزشی در هر شهر ورزش‌کردن به‌صورت حرفه‌ای را برای ما ساده‌تر کرده. با شروع همه‌گیری کرونا و ممنوع شدن ورزش‌کردن در باشگاه‌ها بسیاری از مردم به ورزش در خانه و باشگاه‌های خانگی فکر کردند اما خرید تجهیزات ورزشی گران‌قیمت است. در این مطلب تجهیز کردن باشگاه خانگی با هزینه کم را یاد می‌گیریم.

امروزه به دلایل مختلف باشگاه های خانگی یا به اصطلاح هوم جیم (Home gym) رونق فراوانی پیدا کرده است. ساخت و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم می تواند مزیت های بسیاری زیادی را با خود در پی داشته باشد. بر این اساس، از مزیت های قابل توجه تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم می توان به حفظ حریم خصوصی، راحتی و مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود. این روزها برای بسیاری از افراد ورزش کردن و انجام فعالیت های ورزشی، امری دشوار و سخت قلمداد می گردد. از سوی دیگر، بسیاری از افراد تمایل دارند که ورزش را به صورت شخصی و در منزل خود دنبال نمایند.

انواع تجهیزات ورزشی

گسترده بودن انواع ورزش‌های موجود و اینکه هرکدام از این ورزش‌ها دستگاه‌ها و ابزارهای خاص خود را می‌خواهند شما را نیازمند خرید ابزارهای زیادی می‌کند. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود برای تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم فقط تجهیزات موردنیاز ورزش خود را خریداری کنید. جدا از تجهیزات ورزشی با شبیه کردن محلی که می‌خواهید تجهیزات را در آنجا بگذارید شرایط بهتری برای ورزش‌کردن را بسازید. در گذشته های نه چندان دور، انجام ورزش در خانه تنها به دو یا سه حرکت ورزشی محدود و محصور می گشت. اما امروزه با پیشرفت و تغییر و تحولات صورت گرفته در عرصه تجهیزات ورزشی، بسیاری از تولید کنندگان این لوازم، وسایل و لوازم مخصوص تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم را تولید و عرضه می نمایند. بر همین اساس، با خرید و سفارش تجهیزاتی مانند استپ بدنسازی فومی ، دمبل و زیرانداز یوگا ، می توان به راحتی یک باشگاه ورزشی در فضای منزل ایجاد نموده و درصدد تامین سلامت و امنیت خود برآمد.

کفپوش باشگاه

تجهیز محیط باشگاه خانگی با هزینه کم

محیط مناسب ورزش یکی از شرایط مهم هر باشگاهی است که در ورزش کردن تاثیر زیادی می‌گذارد. اگر باشگاه خانگی شما وسایل ورزشی مناسب داشته باشد اما در عوامل محیطی نامناسب همانند زمین سفت، هوای گرفته و نور کم داشته باشد می‌تواند باعث خستگی زودرس شما شود. در ادامه عوامل محیطی باشگاه خانگی را می‌خوانیم:

  • کف‌پوش: باشگاه خانگی شما که توسط شما ساخته می‌شود نیازمند کف‌پوشی لاستیکی است تا هم راحت‌تر بر روی آن قدم بگذارید و هم وسایل ورزشی به کف باشگاه شما آسیب نزند. این کف‌پوش‌ها چندین ویژگی از قبیل نرم بودن، ارتجاعی بودن و لاستیکی بودن را باید داشته باشد تا در هنگام ورزش به شما حس راحتی بیشتری بدهد
  • روشنایی محیط: استفاده از ال‌ای‌دی های سفید برای روشن‌کردن محیط که هم در انرژی شما و هم در دیدن وسایل ورزشی موجود در باشگاه خانگی شما تاثیر می‌گذارد
  • تهویه مناسب: اکسیژن کافی در باشگاه خانگی شما در ورزش بهتر شما تاثیر می‌گذارد. این کار توسط هواکش، پنکه و کولر بسته به نوع باشگاه خانگی شما قابل انجام استتجهیزات باشگاه خانگی

تجهیز باشگاه خانگی با برندهای ارزان‌تر و کم‌هزینه

خرید تجهیزات باشگاه برند همیشه هزینه‌ها را بالاتر می‌برد. برای تجهیز کردن باشگاه خانگی با هزینه کم باید از تجهیزاتی که برند نیستند استفاده کنید و این نکته را فراموش نکنید که بهترین برندها بهترین نتیجه‌ها را همراه خود نمی‌آورند بلکه تداوم ورزش‌کردن است که نتیجه خوبی را به همراه می‌آورد.

لزوم استفاده از تجهیزات ورزشی برای باشگاه خانگی

بدون تردید، همه افراد از تاثیرات و مزیت های ورزش، به منظور رسیدن به نشاط و سلامتی، آگاهی و اشراف کامل دارند. شایان ذکر است که برای برخورداری از سلامت روح، جسم و ارتقای سلامتی، نیاز به تحرک و فعالیت، بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند. آمار بسیاری بالای مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی و دیابت، لزوم تحرک و ورزش را مهم تر از هر زمان دیگری گوشزد می نماید. برای داشتن تناسب اندام و رسیدن به مرز سلامتی، می توان به ساخت و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم مبادرت ورزید.برای کفپوش باشگاه در منزل می توان از تشک های تاتامی استفاده کرد.  بسیاری از افراد برای ورزش نکردن خود، هزار و یک دلیل و بهانه می تراشند. اما ورای این مسائل برای رسیدن به تناسب اندام، به راحتی می توان باشگاه خانگی و شخصی خود را در محیطی از خانه ایجاد نمود. برای زیر دستگاه بدنسازی میتوان از کفپوش گرانولی استفاده کرد.

ایجاد و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم، یک راهکار مثمر ثمر و بهینه برای داشتن سلامت جسم و روح تلقی می شود. در عصر حاضر، متاثر از رشد و گسترش تکنولوژی، سبک زندگی انسان رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. در پرتو این پیشرفت های قابل توجه، تحرک و فعالیت های ورزشی انسان با پس رفت قابل توجهی همراه شده است. وجود انواع و اقسام غذاهایی مانند فست فودها و غذاهای آماده، دستاوردی جز چاقی، اضافه وزن و بیماری های قلبی با خود به دنبال نداشته است. برای مقابله با پدیده شایع چاقی و اضافه وزن، با ساخت و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم و مقرون به صرفه، می توان ضمن مقابله با این مشکلات، به سلامتی و تندرستی از ته دل لبخند زد.

تجهیزات باشگاهی پراستفاده

برای تجهیز کردن باشگاه خانگی با هزینه کم شما باید تجهیزاتی که بیشتر استفاده می‌شوند را بخرید. از طرفی اگر دستگاهی خیلی گران‌قیمت است باید سعی کنید دستگاه‌های جایگزین برای تمرین آن عضله پیدا کنید. با این دو روش نیز هزینه‌های خرید تجهیزات باشگاهی شما ارزان‌تر می‌شود.

مزایای ساختن باشگاه خانگی

داشتن باشگاهی خانگی به شما مزایای زیادی در ورزش‌کردن می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها کمک به ورزش مداوم‌تر است. دلایلی همچون شلوغ بودن باشگاه‌ها، همه‌گیری کرونا، دور بودن از باشگاه و خستگی بعد از ساعت کاری به شما اجازه ورزش‌کردن را نمی‌دهد و داشتن باشگاه خانگی به شما کمک می‌کند در هر زمانی که راحت‌تر بودید به ورزش بپردازید.

ایروبیک و ورزش‌های هوازی و تجهیزات آن

یکی از ورزش‌های محبوب امروزه ایروبیک است. این ورزش که نیازمند تجهیزات پیچیده و زیادی نیست به‌راحتی در باشگاه خانگی شما قابل انجام است. از تجهیزات این ورزش می‌توان به طناب، توپ جیم بال، حلقه ایروبیک و چرخونک اشاره کرد. بیشتر حرکات در ایروبیک نیازمند تجهیزات خاصی نیستند بنابراین باشگاه خانگی شما با هزینه کم می‌تواند برای ورزش ایروبیک تجهیز شود.

تجهیزات ورزشی بدن‌سازی

یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های امروزه بدن‌سازی است. بدن‌سازی که حداقل چندین باشگاه را در شهر به خود مشغول کرده، تجهیزات زیادی دارد. برای تجهیز کردن باشگاه خانگی خودتان با هزینه کم باید پراستفاده‌ترین دستگاه‌ها و وسائل بادی بیلدینگ در مرحله اول بخرید و در مرحله دوم دستگاه‌های گران‌تر و تخصصی‌تر را در باشگاه خود بیاورید. در ادامه پراستفاده‌ترین تجهیزات بدن‌سازی را می‌شناسیم:

  • دمبل: دمبل‌ها از مهم‌ترین تجهیزات ورزش بدن‌سازی هستند. این وسیله که در تقویت اکثر عضلات بدن تاثیر دارد و انواع حرکت‌های بدنسازی را می‌توان با آن انجام داد، انواع متفاوتی دارد که هرکدام قیمت متفاوتی دارد برای مثال دمبل‌هایی که قابلیت اضافه‌کردن وزنه را دارد ارزان‌تر از دمبل‌های ثابت هستند
  • کش‌ بدنسازی: این کش‌ها که به‌جای وسیله‌های بدنسازی گران‌قیمت و حجم می‌توانند استفاده شوند، ارزان هستند و جای کمی می‌گیرند. کش‌های بدن‌سازی که انواع مختلفی دارد قیمت متفاوتی نیز دارند که بر اساس فضای آزاد باشگاه خانگی شما باید خریداری شوند
  • میل بارفیکس: میل بارفیکس نیز یکی از تجهیزات حیاتی بدن‌سازی است که فضای کم و هزینه کمی را نیاز دارد و در تمرینات عضله‌های بالاتنه تاثیر زیادی دارد. میل‌های بارفیکس نیز دارای انواع مختلفی هستند که قیمت‌های متفاوتی دارند
  • میل هالتر: زمانی که به دنبال تجهیز کردن باشگاه خانگی خود با هزینه کم هستید میل هالتر یکی دیگر از مهم‌ترین تجهیزات ورزش بدنسازی است که باید در باشگاه خانگی شما باشد
  • کت بل: کت بل که همانند دمبل است حرکات و عضله‌های متفاوتی را در هنگام ورزش‌کردن درگیر می‌کند و خرید آن می‌تواند باشگاه خانگی شما را با هزینه کم تجهیزتر کند

 

مزیت های حائز اهمیت ساخت و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم

بدون اغراق، ساخت و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم، مزیت های کوچک و بزرگی را برای افراد با خود به همراه دارد. در نگاه بسیاری از افراد، ایجاد و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم، کاری خارق العاده همراه با صرف هزینه های گزاف و سرسام آور به نظر می آید. در این زمینه باید خاطر نشان کرد که با تولید تجهیزات مخصوص و کاملا مقرون به صرفه، به راحتی میتوان ورزش را به محیط خانه مهمان کرد. ایجاد و تجهیز باشگاه خانگی، علاوه بر برخورداری از یک باشگاه شخصی و اختصاصی، با راحتی قابل توجهی همراه می باشد. چراکه نه تنها نیاز به طی مسافت زیاد و گیر افتادن در ترافیک شهر نمی باشد، بلکه از نظر هزینه نیز صرفه جویی چشمگیری در هزینه های مربوط به ثبت نام و استفاده از تجهیزات ورزشی ایجاد می کند.

آزادی عمل داشتن، یکی از مزیت های حائز اهمیت ساخت و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم به حساب می آید. بر این اساس، فرد برای انجام ورزش از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار می باشد. از دیگر مزیت های قابل توجه ایجاد و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم می توان به عضویت رایگان، منتظر نماندن، تمرکز حواس و باز بودن 24 ساعته باشگاه خانگی، اشاره کرد.

باشگاه خانگی

تجهیز باشگاه خانگی تی آر ایکس

ورزش دیگری که امروزه محبوبیت زیادی دارد ورزش تی آر ایکس است. این ورزش ارتجاعی تجهیزات کمتری از قبیل دسته تی آر ایکس، قلاب و تسمه‌هایی نیاز دارد. تی آر ایکس ورزشی است که باشگاه خانگی آن با هزینه کم تجهیز می‌شود و از طرفی ورزشی است که اکثریت عضلات را درگیر می‌کند. ویژگی‌هایی همانند فضای و تجهیزات کم این ورزش را برای انجام دادن در خانه مناسب کرده است.

تجهیز کردن باشگاه خانگی مناسب با هزینه کم

امروزه باوجود مشاغلی که مردم در آن تحرک کمی دارند نیاز روزافزون به باشگاه و ورزش در جوامع دیده می‌شود. ورزش در باشگاه‌های عمومی مزایای و معایب خاص خود را دارد که می‌توانند انگیزه ورزش‌کردن شما شود یا بلعکس شما را از ورزش دور کند. باشگاه‌های خانگی که با هزینه کم تجهیز می‌شوند می‌توانند به شما در ورزش‌کردن کمک زیادی کنند. شرکت گرانول یکی از تولیدی‌های انواع کف‌پوش‌ها باکیفیت بالا است. ما در تولیدی گرانول کف‌پوش‌های مناسب باشگاه‌های خانگی و عمومی را باکیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌کند. باشگاه خانگی که از کف‌پوش تا لامپ‌های سقف آن را خودتان می‌سازید به شما انگیزه ورزش‌کردن زیادی می‌دهد.

نحوه تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم

امروزه به راحتی می توان ساخت و تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم را در دستور کار قرار داد. اولین و مهم ترین نکته ای که برای تجهیز باشگاه خانگی، باید مورد توجه قرار گیرد، ایمن سازی و سالم سازی کف محیط مورد نظر می باشد. برای این منظور می توان از تجهیزات باکیفیت و مرغوبی مانند تشک های ورزشی، کفپوش های تاتامی و زیرانداز یوگا، نهایت استفاده را برد. لازم به ذکر است که این تجهیزات ورزشی، علاوه بر کیفیت و دوام بسیار بالا، از متریال باکیفیت و مرغوب ساخته و پرداخته می شوند.

بهداشتی بودن این تجهیزات ورزشی، در کنار نرمی و انعطاف پذیری و قیمت مقرون به صرفه آن، علاوه بر تجهیز باشگاه خانگی با هزینه کم، لذت انجام فعالیت های ورزشی را دو چندان می سازد. شایان ذکر است که این نمونه تجهیزات ورزشی، از فوم های باکیفیت و مقاوم در برابر ساییدگی و فرسودگی، تولید می گردند. با سفارش و خرید این محصولات، ضمن تجهیز و مجهز کردن باشگاه خانگی، سلامتی را مهمان همیشگی خانه های خود نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید