ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

کفپوش حیاط مدرسه

خانه - تجهیزات مهدکودک - کفپوش حیاط مدرسه

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

کفپوش حیاط مدرسه

کفپوش حیاط مدرسه

کفپوش حیاط مدرسه یکی از محصولات اساسی و کلیدی فضاهای آموزشی برای برخورداری از محیطی ایمن و امن به شمار می رود. این محصول در واقع گونه ای از کفپوش گرانولی می باشد.  پوشش فضاهای کف محیط های آموزشی با کفپوش حیاط مدرسه تاثیر بسزایی در کاهش خطرات و وقایع احتمالی و ایمن سازی مدارس و محیط های کودکان دارند. به طور کلی، محیط های مدرسه به عنوان خانه دوم بچه ها و کودکان و به منظور رقم زدن یک آینده درخشان برای آنها، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در این محیط ها کودکان ضمن فراگیری آموزه های جدید، مهارت ها و توانایی های خود را ارتقا می دهند.

کفپوش حیاط مدرسه

استفاده از کفپوش مناسب حیاط مدرسه ب استاندارد سازی این فضا مطابق با اصول ایمنی، محیطی کاملاً سالم و در عین حال امن و آکنده از آرامش را در دسترس دانش آموزان قرار می دهد. اگرچه مدرسه کانون اصلی تعلیم و تعلم تلقی می شود، اما تامین سلامت و امنیت دانش آموزان نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. عدم رعایت نکات ایمنی در چنین محیط هایی بستر مناسب برای وقوع اتفاقات تلخ و ناخوشایند را فراهم می آورد. آمارهای ارائه شده در رابطه با آسیب ها و اتفاقات رخ داده در مدارس، به نحو مطلوب اهمیت و ضرورت ایمن سازی این محیط ها را گوشزد می نماید. از سوی دیگر، حیاط مدارس یکی از کانون های اصلی به وقوع پیوستن خطرات و آسیب های جدی و خطرناک به شمار می رود. به همین جهت، برای کاهش خطرات احتمالی و حاکم نمودن امنیت و ایمنی، خرید کفپوش حیاط مدرسه انتخاب مفید و کاربردی قلمداد می شود.

کفپوش مدرسه رنگی ضربه گیر ایمنی

چرا استفاده از کفپوش حیاط مدرسه؟

بدون تردید، امنیت و ایمنی مدارس یکی از مؤلفه های اساسی و دغدغه های اصلی متولیان این محیط ها می باشد. شاید استفاده از برخی انواع دیگر کفپوش مانند چمن مصنوعی زیبایی خوبی ایجاد کند. ولی استفاده از کفپوش حیاط مدرسه برای ایجاد محیطی سالم و تامین سلامت دانش آموزان به میزان چشمگیری می تواند تاثیر گذار و مثمر ثمر واقع شود. جنب و جوش و تحرک بسیار بالای دانش آموزان در محیط مدارس به ویژه حیاط آن، به نوبه خود سهم عمده ای در وقوع اتفاقات و حوادث مختلف دارد. دویدن و جست و خیز بچه ها در حیاط مدرسه، یکی از مسائل اجتناب ناپذیر در این زمینه تلقی می شود. چراکه جنب و جوش و کنجکاوی را نمی توان از وجود آنها حذف کرده یا آنها را محدود و محصور ساخت. جست و خیز بچه ها جزئی از جوهره وجودی آنها به شمار می رود. بر این اساس و در چنین شرایطی مفروش کردن سطح کف با استفاده از کفپوش حیاط مدرسه نقش بسزایی در کاهش آسیب های احتمالی و جلوگیری از صدمه خوردن دانش آموزان ایفا می نماید.

شایان ذکر است که تامین امنیت و حفظ سلامت بچه ها در حیطه وظایف متولیان این فضاها قرار دارد. به همین جهت، مسؤولان ذی ربط باید پیش از انجام هر کاری تمهیدات لازم جهت حاکم نمودن امنیت و ایمنی را در سرلوحه وظایف محوله خود قرار دهند. بنابراین سفارش و خرید کفپوش حیاط مدرسه می تواند در این زمینه یاری گر این افراد در جهت نیل به امنیت و ایمنی مورد نظر باشد.

ایمن سازی و پوشش سطح کف محیط به وسیله استفاده از کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه، یک راهکار مناسب و بسیار مفید در جهت کاهش آسیب های احتمالی در این فضاها می باشد. کفپوش گرانولی به بهترین نحو ممکن، امنیت و ایمنی را در حیاط مدرسه و پیرامون آن حکمفرما می نماید. تراکم و ضخامت بالای این کفپوش نگرانی و دغدغه های ناشی از وارد شدن آسیب به بچه ها را به حداقل می رساند و ایجاد فضایی امن و ایمن را برای کودکان محقق می سازد. فرش نمودن سطح کف حیاط مدرسه با استفاده از کفپوش لاستیکی، به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالای این محصول، در مواقع افتادن دانش آموزان بر روی آن به حالت ضربه گیر عمل نموده و آسیبی را در این رابطه با خود به همراه ندارد. وضعیت ایمنی محیط های آموزشی و مدارس همواره یکی از موضوعات و دغدغه های حائز اهمیت متولیان این مراکز به شمار می ‌رود. اصل ایمنی مقدم بر کار، در رابطه با تامین سلامت و امنیت افراد در بسیاری از حوزه ‌ها در دستور کار قرار می گیرد. محیط های آموزشی به دلیل سر و کار داشتن با سلامت و امنیت جسمانی دانش آموزان، رعایت اصول ایمنی را بیش از پیش حائز اهمیت و مهم جلوه می کند. در همین راستا یکی از تمهیدات تاثیر گذار به منظور ایمن سازی و ایجاد فضایی امن، استفاده از کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه می باشد. کفپوش لاستیکی مدرسه

خصوصیات کفپوش حیاط مدرسه

در ساختار کفپوش حیاط مدرسه از قطعات لاستیک های بازیافتی استفاده می گردد. به همین جهت، از این کفپوش ها با عنوان کفپوش لاستیکی یا گرانولی نام برده می شود. به سبب خاصیت ارتجاعی بالا و مناسب کفپوش لاستیکی در هنگام برخورد دانش آموزان با سطح آن، هیچگونه آسیب و صدمه ای را برای آنها ایجاد نمی سازد. بر همین اساس، ضمن کاهش چشمگیر صدمات و آسیب ها، ایمنی و امنیت بچه ها را به نحو مطلوب محقق می کند. از آنجایی که احتمال آسیب به ویژه آسیب های جسمانی و فیزیکی در محیط مدارس بالا می باشد، کفپوش حیاط مدرسه گزینه کاملاً ایده ال و هوشمندانه به شمار می رود.

مقاومت و استحکام بالای کفپوش لاستیکی در پرتو ضخامت و تراکم بالای آن تامین می شود. در ساخت و تولید این محصولات از مواد اولیه کاملاً مرغوب، باکیفیت و استاندارد استفاده شده است. بر همین اساس، قابلیت استفاده از این کفپوش ها برای مدت های طولانی بدون وجود ساییدگی و فرسودگی امکان پذیر می شود. از دیگر مشخصات حائز اهمیت کفپوش حیاط مدرسه مقاومت و استحکام این محصولات در وضعیت های جوی نامساعد و مختلف می باشد. همچنین کفپوش لاستیکی به علت تراکم مناسب، در مقابل آب و رطوبت نفوذ ناپذیر به شمار می رود. تحمل وزن و فشار زیاد، نرمی و انعطاف پذیری قابل توجه، استفاده از متریال بهداشتی در بافت کفپوش لاستیکی، بی خطر و فاقد مواد سمی بودن، سازگاری با پوست بدن انسان، قابلیت نظافت و شستشو و قیمت مقرون به صرفه، از دیگر شاخصه های مهم کفپوش حیاط مدرسه تلقی می شود.

ویژگی های کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه

کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه در تار و پود خود از قطعات لاستیک بازیافتی بهره می برد. خاصیت ارتجاعی مناسب و مطلوب این محصول، برای ایمن نگه داشتن دانش آموزان از لحاظ فیزیکی و جسمانی بسیار تاثیر گذار می باشد. تراکم بالای این کفپوش، استحکام و مقاومت آن را تضمین می کند. تنوع رنگی این محصولات علاوه بر تحقق اصول ایمنی در مراکز آموزشی، جلوه بصری و جذابیت آن را نیز فراهم می سازد. استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در ساختار کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه، استفاده از آن را برای سالیان طولانی امکان پذیر می کند. این محصولات در برابر گذشت زمان و شرایط آب و هوایی مختلف و همینطور نامساعد، از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشند. کفپوش گرانولی به دلیل تعبیه مجراهایی برای عبور آب که در زیر آن قرار دارد، در هنگام بارندگی موجب عبور جریان آب شده و هیچگونه آسیبی به بافت کفپوش وارد نمی گردد. ضخامت مناسب کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه، سبب مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و آب می شود. این مدل کفپوش از ویژگی تحمل فشار زیاد و وزن بالا بهره مند می باشد. مواد بکار رفته در بافت این محصولات کاملا بهداشتی بوده و هیچگونه خطر و عوارضی را به همراه ندارد. همچنین فاقد هرگونه مواد سمی و خطرناک برای سلامت انسان می باشد. سازگاری محصولات با پوست انسان، یکی از ویژگی های قابل توجه و مهم آن به شمار می رود. کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه، ضد آب بوده و به سهولت شستشو و نظافت می گردد. نصب این محصولات نیز به سادگی و بدون دردسر انجام می گیرد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این مدل کفپوش هم بسیار مورد توجه و حائز اهمیت می باشد.

کفپوش پلاستیکی

کفپوش مدرسه و موارد کاربرد آن

کفپوش حیاط مدرسه یکی از گزینه های بسیار کارآمد و راهبردی برای برخورداری از یک فضای ایمن و سالم در مدارس و فضاهای آموزشی به شمار می رود.این کفپوش مقاومت بسیاری در برابر ضربه دارد. از این رو زیر انواع داربست ، لوله ساختمانی و در اماکن صنعتی هم از کفپوش گرانول استفاده می شود. کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه علاوه بر کاربرد گسترده در مراکز آموزشی، انتخاب ایده آل و مناسبی برای استفاده در فضای پارک ها و زمین های بازی کودکان به شمار می آید. خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری مناسب، استفاده از آن را در سالن ‌های ورزشی و باشگاه های بدنسازی میسر می سازد. زمین های بازی عمومی نیز از وجود این کفپوش با کیفیت بی بهره نمانده است. نرمی و حالت پذیری مطلوب کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه، استفاده از آن را در حیاط بیمارستان ها و منازل امکان پذیر می کند. پل های عابر پیاده هم مکانهای مناسبی برای کاربرد این محصول محسوب می گردد. به دلیل خاصیت حالت پذیری و دوام قابل ملاحظه کفپوش لاستیکی در مکان های مختلفی کاربرد دارد . از آن جمله عبارتست از :

  •  کفپوش زمین های بازی کودکان و محیط پارک ها
  • کفپوش باشگاه بدنسازی و سالن های ورزشی،
  • مکان های بازی
  • ورودی مترو و راه آهن
  • ویلاهای شخصی
  •  اماکن عمومی و سالن اجتماعات

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت کفپوش لاستیکی حیاط مدرسه و مشاوره برای خرید این کفپوش ها با مشاورین ما از طریق شماره تلفن های سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید