ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

تجهیز هوم جیم

خانه - باشگاه خانگی - تجهیز هوم جیم

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

تجهیز هوم جیم

تجهیز باشگاه خانگی

یکی از بهترین مکان ها برای ورزش کردن، خانه شماست. تجهیز هوم جیم در خانه برای ورزش در خانه، نه تنها کار سخت و دشواری نیست بلکه موجب  بالارفتن انگیزه شما برای ورزش کردن در خانه خواهد شد.در این مقاله قصد داریم به شما نحوه تجهیز هوم جیم را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نحوه تجهیز هوم جیم

تسهیل امر ضروری در ورزش کردن است که شما را متقاعد می کند تا تمرینات ورزشی خود را آسان تر و راحت تر انجام دهید. شما با تهیه چندین زیرانداز یوگا ، کفپوش ورزشی و چند وزنه و تخته استپ فومی می توانید اقدام به راه اندازی و تجهیز باشگاه ورزشی در خانه نمایید. تمرینات ورزشی چون شنا رفتن، کرانچ، انجام حرکات نرمشی کمر و زانو ها و… که برای این منظور میتوانید از تاتامی های بزرگ یا انفرادی استفاده کنید. این تاتامی ها از فوم مقاوم و ضد ضربه با قابلیت برگشت پذیری مناسب ساخته میشوند که به راحتی و بدون هیچ نگرانی، می توانید برای تجهیز هوم جیم خود از این تاتامی ها استفاده کنید.

هزینه تجهیز هوم جیم و باشگاه در خانه

تشک های ورزشی از لحاظ قیمت، نسبت به پولی که برای اخذ حق عضویت چند ماهه در باشگاه های ورزشی خواهید پرداخت، بسیار مقرون به صرفه تر هستند. شما می توانید با این تشک ها، یک باشگاه سیار در خانه خود داشته باشید. تمام چیزی که برای خرید تشک های ورزشی نیاز دارید، این است که تصمیم گیری کنید که کدام سایز از این تشک ها برای سبک تمرینی و ورزشی شما مناسب خواهد بود. برای استفاده در زیر ترد میل و دستگاه های بدنسازی می توانید از کفپوش گرانولی و برای سایر نقاط می توانید از تاتامی استفاده کنید.

تجهیز هوم جیم

اندازه کفپوش ها برای تجهیز هوم جیم

برای انجام تمرینات ورزشی ساده مانند یوگا، شنا رفتن، کرانچ و… تشک ورزشی سایز 100 در 70  یا تاتامی 3 سانتی می تواند برای شما مناسب باشد. البته تعیین سایز تشک ها و تاتامی های ورزشی متناسب با سایز بدنی شما خواهد بود. هنگامیکه شما به دنبال راحتی در انجام تمرینات ورزشی در خانه و باشگاه خانگی خود هستید طبیعتا به فضای آزاد بیشتری نیاز خواهید داشت. این محصولات می توانند راحتی کامل در انجام حرکات ورزشی را برای شما به ارمغان آورند.

نحوه نگهداری از تشک های ورزشی

هنگامیکه تمرینات ورزشی تان تمام شد می توانید با یک دستمال مرطوب و آغشته به مواد پاک کننده ، تشک ها را تمیز نمایید و آن ها را جمع نمایید و در جای مناسب خود قرار دهید. لزومی ندارد برای همیشه این تشک ها در فضای ورزشی خانه شما پهن باشند. و در صورت نداشتن  فضای مناسب برای تجهیز باشگاه خانگی در منزل می‌توانید پس از استفاده، آنها را جمع کنید و اتاق خود را به حالت قبلی اش بازگردانید.

ما در شرکت فوم ، لاستیک و گرانول ایران بعنوان تولید کننده انواع کفپوش های ورزشی، تاتامی ها، تشک های رزمی و تمرینی به تجهیز باشگاه خانگی شما مشتریان گرامی کمک می کنیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های سایت، تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید