ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

تجهیز خانه بازی

خانه - تجهیزات مهدکودک - تجهیز خانه بازی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

تجهیز خانه بازی

تجهیز خانه بازی

 

خانه بازی، از جمله مکان هایی است که امروزه مورد توجه والدین بسیاری قرار گرفته است. کودکان با ورود به خانه بازی می توانند، آزادانه به تحرک و جست و خیز پرداخته و با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در آن، قوه ی تخیل و همچنین استعدادهای مختلف خود را شکوفا نمایند. در این میان تجهیز خانه بازی با کفپوش گرانولی ، تاتامی و دیوارپوش مهدکودک ، دغدغه ای اساسی در بین صاحبان کسب و کار است. مهدکودکها و خانه بازی ها با بهره مندی از انواع کفپوش خانه بازی، دیوارپوش، تاتامی خانه بازی و دیگر تجهیزات تولید شده در این راستا بر کیفیت و امنیت محیط مورد نظر بیفزاید. تجهیزات خانه بازی  نه تنها موجب راحتی و رفاه کودکان می شود، که نقش بسیار مهمی را در جلب اعتماد والدین ایفا می نماید و سبب آسودگی خیال آنان می گردد.

شرایط تجهیز خانه بازی

خانه بازی مکانی برای ارائه ی خدمات به کودکان است و به همین دلیل تجهیز خانه بازی امری ضروری و بسیار مهم تلقی گردد. کودکان در سنین پایین بسیار پر جنب وجوش هستند و در عین حال از تمامی مهارت های حرکتی و تعادل کافی برخوردار نمی باشند. همین مساله باعث می شود که بارها و بارها به هنگام بازی و دویدن با یکدیگر برخورد کنند، بر روی زمین بیفتند، دچار عدم تعادل شوند و با دیوار ها برخورد نمایند. حال تصور کنید که افتادن بر روی زمین سخت و سنگی بهتر است یا افتادن بر روی کفپوش های مخصوصی که بسیار نرم هستند و کوچک ترین آسیبی را به بدن کودک وارد نمی کنند. همچنین دیوارپوش مهدکودک مناسب مانع از آسیب کودکان در هنگام برخورد با دیوار می گردد. تجهیز خانه بازی

طبیعی است که افتادن بر روی تاتامی های مخصوص و کفپوش های خانه بازی و همچنین برخورد با دیوارپوش های خانه بازی بهتر است و ایمنی و سلامتی بدن کودکان را تا حد زیادی تضمین می نماید. بدین ترتیب تجهیز خانه بازی نه تنها منجر به پیدایش محیطی امن و راحت برای کودکان می گردد، که موجب جلب رضایت خانواده ها شده و بر درجه ی محبوبیت و شهرت خانه بازی مورد نظر نیز می افزاید.

خرید کفپوش و دیوارپوش

ایمنی، کیفیت و بهداشتی بودن مهم ترین عوامل در انتخاب تجهیزات مهد کودک و خانه بازیست . یک خانه بازی یا مهد کودک مناسب باید دارای وسایلی باشد که در عین سرگرم کنندگی ایمنی کودک را نیز فراهم کند. خرید کفپوش خانه بازی، خرید تاتامی زمین بازی و دیوارپوش های مخصوص به منظور تجهیز خانه بازی امری لازم و ضروری است . شرکت لاستیک ، گرانول و فوم ایران با ارائه ی محصولاتی مرغوب و با کیفیت به قیمت عمده فروشی ها، این امکان را برای افراد فراهم می کند تا محیطی امن و پویا را برای کودکان خلق کنند و سلامتی آنان را در بالاترین سطح ممکن تضمین نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید