ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

ایمن سازی دیوار مهدکودک

خانه - تجهیزات مهدکودک - ایمن سازی دیوار مهدکودک

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

ایمن سازی دیوار مهدکودک

ایمن سازی دیوار مهدکودک

ایمن سازی دیوار مهدکودک، یکی از اصول مهم و بنیادی در جهت تامین فضایی امن و ایمن محسوب می شود. می توان ابراز نمود که ایمن سازی دیوار مهدکودک و پیش دبستانی و مدرسه در ردیف مهم ترین کارها برای ارتقای سلامت و امنیت کودکان به شمار می رود. اهمیت این مسئله به این دلیل است که عمده جمعیت تشکیل دهنده مهدکودک ها، شامل کودکان و خردسالان می شود. بر همین اساس، ایمن سازی و ایجاد فضایی بی خطر و سالم، در سر لوحه کار اغلب این مراکز آموزشی قرار می گیرد.

محیط مهدکودک و خانه بازی که با میز و صندلی مهدکودک و کفپوش تاتامی تزیین میشود باید جذابیت و انعطاف پذیری فضای خانه را در وجود کودکان تداعی کند . در این صورت بچه ها میتوانند با این محیط جدید ارتباط مناسب برقرار سازند. جنب و جوش و تحرک بالای کودکان در سنین کودکی بر هیچکس پوشیده نمی باشد. کودکان پس از قرار گرفتن در محیط هایی نظیر مهدکودک با مشاهده همنوعان خود، به بازی و فعالیت مشغول می شوند. بر همین اساس، در دنیای کودکی خود غرق بازی و تفریح می شوند و بی خبر از امنیت و ایمنی محیط پیرامون خود، بازی خود را پیش می برند. در این شرایط عدم رعایت اصول استاندارد سازی و ایمن سازی فضا می تواند تبعات بسیار سنگینی را با خود به همراه داشته باشد. کف و دیوارهای مهدکودک به عنوان کانون اصلی ایجاد آسیب های جسمانی و فیزیکی محسوب می شود. بر همین اساس، با ایمن سازی دیوار در مهدکودک می توان، آسیب های احتمالی را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

لزوم ایمن سازی دیوار  مهدکودک

ایمن سازی دیوار در مهدکودک، از آنجایی که در تامین امنیت و سلامت کودکان تاثیر مستقیم از خود بر جای می گذارد، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. با رعایت اصول ایمنی در محیط های آموزشی، می توان آسیب های جسمانی و فیزیکی برای کودکان را به حداقل رساند. محیط مهدکودک در ذهن کودکان به عنوان محیطی مفرح و سرگرم کننده موضوعیت می یابد. کودکان این فضا را برای بازی و تفریح خود مورد استفاده قرار می دهند. وسایل رنگارنگ و متنوع موجود در مهدکودک و رنگ های شاد بکار رفته در این فضا، بیش از پیش کودکان را به سمت این محیط ها رهنمون می سازد. از طرفی حساس بودن رده سنی کودکان، احتمال آسیب ها برای این کوچولوهای دوست داشتنی را افزایش می دهد.

کودکان در مهدکودک در اثر جنب و جوش زیاد و عدم کنترل ممکن است با دیوارها و ستون های موجود در فضا برخورد کرده و صدمات بسیار جدی و شدیدی را متحمل شوند. در این شرایط، ایمن سازی دیوار در مهدکودک با دیوارپوش طرحدار ضربه گیر می تواند در این زمینه با کاهش صدمات و آسیب ها همراه باشد.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، همه ساله در اثر این اتفاقات، پای تعدادی از کودکان به بیمارستان ها و مراکز درمانی باز می شود. بسیاری از این آسیب ها با اندیشیدن تمهیدات مناسب و مقتضی قابل پیشگیری می باشند. علاوه بر ایمن سازی دیوار در مهدکودک، سطح مناسب زمین این فضاها نیز در کاهش عوامل خطر ساز و تهدید کننده بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. چنانچه سطح کف فضای مهدکودک به میزان کافی نرم و انعطاف پذیر باشد، در اثر لیز خوردن و افتادن بچه ها بر روی آن، با کمترین میزان آسیب و صدمه همراه می گردد. بر همین اساس، استفاده از تجهیزات ایمنی سازی مهدکودک بیش از پیش اهمیت می یابد. کفپوش، دیوارپوش و ضربه گر فومی بخشی از این تجهیزات به شمار می آیند.

دیوارپوش مهدکودک طرح ماهی دریا

خصوصیات و ویژگی های ایمن سازی دیوار در مهدکودک

به منظور کاهش آسیب ها و به حداقل رساندن صدمات، استفاده از دیوارپوش برای ایمن سازی دیوار در مهدکودک، یک انتخاب کاربردی و راهگشا به شمار می رود. دیوارپوش مهدکودک از فوم های کاملا بهداشتی و باکیفیت تولید و عرضه می شود. در بافت این محصول از فوم باکیفیت ای وی آ استفاده می شود. مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بکار رفته در بافت محصول، استحکام و دوام بالای آن را با خود به همراه دارد. به همین جهت، در صورت استفاده برای مدت زمان طولانی و مستمر، دچار خرابی و فرسودگی نمی گردد.

خاصیت ارتجاعی بسیار بالای دیوارپوش، در صورت برخورد کودک با آن، با دفع ضربه وارد شده، امنیت و سلامت کودک را تامین می نماید. دیوارپوش ها ضمن ایمنی سازی دیوار مهدکودک، با برخورداری از رنگ های شاد و جذاب، محیطی زیبا و دوست داشتنی را در اختیار کودکان قرار می دهد. به همین جهت، با انتخاب و سفارش این محصولات علاوه بر تامین امنیت و ایمن سازی محیط، می توان جذابیت بصری فضا را نیز به میزان چشمگیری افزایش داد. بنابراین با خرید این محصولات می توان با یک تیر و دو نشان زد. از دیگر تجهیزات ایمن سازی دیوار در مهدکودک، ضربه گیر فومی است که علاوه بر انعطاف پذیری مناسب، از خاصیت ضربه پذیری بسیار مطلوبی نیز بهره می برد.

 

مزیت های حائز اهمیت ایمن سازی دیوار در مهدکودک

همانطور که اشاره شد، دیوارپوش فومی وظیفه ایمن سازی دیوار در مهدکودک را به نحو مطلوب انجام می دهد. این محصولات به علت استفاده از فوم باکیفیت، از نرمی و انعطاف پذیری چشمگیری بهره مند می باشند. وزن سبک و در عین حال مناسب محصول، امکان حمل و نقل و جابجایی آن را به سادگی میسر می سازد. این محصولات از مواد کاملا بهداشتی و سازگار با پوست کودکان به مرحله تولید وارد می شوند. به همین جهت، هیچگونه مواد سمی و خطرناک را در بافت خود تولید نمی کنند.

تجهیزات مهدکودک

به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از سرایت بیماری ها، دیوارپوش مهدکودک، به راحتی قابلیت شستشو با آب را دارد. خاصیت ارتجاعی و حالت پذیری چشمگیر محصول علاوه بر ایمن سازی دیوار در مهدکودک، سلامت و امنیت کودک را نیز ارتقا می بخشد. خاصیت ضد آب بودن محصولات، قابلیت استفاده از آنها را در محیط های مختلف به نحو مطلوب امکان پذیر می سازد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب تجهیزات ایمن سازی دیوار در مهدکودک، توجه متولیان محیط های آموزشی را به سمت بهره گیری از این محصولات سوق داده است. ترکیب رنگ جذاب و شاد دیوارپوش مهدکودک، از دیگر مزیت های تاثیر گذار این محصول به شمار می رود.

 

تجهیزات ایمن سازی دیوار در مهدکودک مانند دیوارپوش، در انواع رولی و پازلی در بازار موجود می باشند. طرح این محصولات نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. نصب و استفاده از دیوارپوش مهدکودک هم بسیار آسان و بی دردسر می باشد. با استفاده از چسب مخصوص به راحتی می توان این محصولات را بر روی سطح دیوار قرار داد. تزئین دیوار با بهره مندی از دیوارپوش، امنیت و ایمن سازی دیوار در مهدکودک را به بهترین نحو متجلی می سازد.

دیدگاه خود را بنویسید