ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

خصوصیات تشک ورزشی رزمی

خانه - باشگاه خانگی - خصوصیات تشک ورزشی رزمی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

خصوصیات تشک ورزشی رزمی

کفپوش تاتامی رزمی

برای انجام تمرین های صحیح ورزش رزمی و ارتقای عملکرد، استفاده از تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی لازم و ضروری می گردد. پوشش کف سالن های ورزشی به وسیله تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی، علاوه بر بخشیدن زیبایی بصری به محیط، ایمنی و سلامت ورزشکار را نیز با خود به دنبال دارد. انتخاب تشک مناسب برای انجام ورزش های رزمی به دلیل استفاده مکرر ورزشکاران از آن، باید از دوام و استحکام مناسب برخوردار باشد. همچنین تشک باید از سطحی نرم و انعطاف پذیر بهره ببرد. استحکام و دوام تشک نیز نقشی برجسته و پر رنگی را در این زمینه بر عهده دارد. تشک های مورد استفاده در ورزش های رزمی بنابر نوع ورزش، دارای ضخامت و فشردگی گوناگونی می باشند. تجهیز سالن های ورزشی با تشک باکیفیت و مرغوب، در به حداقل رساندن آسیب های احتمالی برای ورزشکاران از درجه اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. همچنین سلامت فیزیکی و جسمی آنها را نیز تامین می کند. ذات ورزش های رزمی به گونه ای می باشد که نیاز مبرم به یک تشک ورزشی انعطاف پذیر و استاندارد پیدا می کند. تشک دارای ضربه پذیری مناسب، سلامت و ایمنی ورزشکاران این رشته را به بهترین نحو محقق می سازد. به علت نوع حرکات و ضربات وارد شده به بدن در ورزش های رزمی، موضوع ایمنی و سلامت در این رشته ها نمود بارز و پر اهمیتی پیدا می کند. برای ورزشکاران رزمی کار، آسیب و خطر همواره در کمین آنها نشسته است. بر همین اساس، برای پیشگیری از آسیب ها و اتفاقات احتمالی، باید انجام اقدامات و تمهیدات مؤثر را در دستور کار قرار داد. پوشش سطح زمین مکان های ورزشی با استفاده از تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی، می تواند اقدامی راهگشا و تاثیر گذار به شمار آید. یکی از گزینه های کاربردی و حائز اهمیت در این زمینه، انتخاب تشک ورزشی تاتامی رزمی محسوب می شود. این محصول به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در بافت خود، علاوه بر خاصیت ارتجاعی بالا، مانند یک سپر دفاعی، امنیت و سلامت را برای ورزشکاران به ارمغان می آورد. تاتامی رزمی، به عنوان تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی در طیف گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

تاتامی

ویژگی های مهم تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی

نمونه ای از تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی، تشک تاتامی است که با استفاده از فوم ای وی ا تولید و در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد. بر خلاف کفپوش گرانولی این تشک ورزشی به دلیل انعطاف پذیری و تراکم بالا، برای پوشش و تجهیز محیط های ورزش رزمی بسیار مؤثر و تاثیر گذار می باشد. فوم بکار رفته در ساختار تشک، کاملا مرغوب و باکیفیت بوده و از سطحی یکدست و یکپارچه بهره می برد. تشک تاتامی هیچگونه سطح سفت، برجسته و تیز در بافت خود ندارد. خاصیت حالت پذیری و نرمی مطلوب محصول، راحتی ورزشکاران را در هنگام انجام تمرین های ورزشی با خود به دنبال دارد. این محصول از طیف رنگی گسترده و بسیار متنوع برخوردار بوده و سلیقه های گوناگون را تحت تاثیر خود قرار می دهد. مواد اولیه با کیفیت بکار رفته در بافت تشک، برای سال های طولانی استفاده از آن را میسر می سازد. طول عمر تاتامی ورزشی در پرتو تراکم و ضخامت مناسب آن به راحتی محقق می شود. ضخامت و استحکام بالای تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی باعث می گردد که این محصول در طی زمان رنگ فرسودگی و ترک خوردگی به خود نگیرد. با تشک رزمی انجام ورزش هایی نظیر تکواندو و کاراته به سبب برخورداری از سطح نرم و انعطاف پذیر به سهولت صورت می گیرد. ضربه پذیری بالای تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی، ضربات وارد شده به بافت آن را به راحتی دفع می کند. به دلیل خاصیت ارتجاعی بالا، در اثر افتادن و برخورد بدن ورزشکار با سطح آن، هیچگونه آسیب و خطری را با خود به همراه ندارد. همچنین از وقوع صدمه های شدید و آسیب های فیزیکی و جسمانی به نحو مطلوب پیشگیری می نماید. این تشک ورزشی از مواد کاملا بهداشتی ساخته شده و هیچگونه حساسیت و مواد سمی را در بافت خود به همراه ندارد. قابلیت نظافت و شستشوی محصول، یکی از ویژگی های مهم این تشک به شمار می رود. قیمت مناسب و مقرون به صرفه تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی، انتخاب و سفارش آن را برای همگان مقدور می سازد.

 

نحوه کاربرد و استفاده از تشک تاتامی رزمی

یکی از کاربردهای اساسی تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی، تجهیز و ایمن سازی سالن های ورزشی رزمی می باشد. استفاده از این تشک، به منظور ایمن سازی و حفظ سلامت ورزشکار در سایر سالن های ورزشی نیز نمود بارز دارد. به علت وزن مناسب تشک ورزشی، استفاده از آن در محیط منزل نیز امکان پذیر می باشد. به علت ضخامت و کیفیت مناسب می توان از این تشک در فضای بازی کودکان هم نهایت استفاده را برد. برای ایمن سازی و سالم سازی محیط مهدکودک نیز تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی کاربرد گسترده و فراوانی دارد. این تشک برای انجام ورزش ایروبیک نیز قابلیت استفاده را دارد. تشک مورد استفاده در ورزش هایی مانند کاراته و تکواندو در مقایسه با دیگر ورزش های تهاجمی از ضخامت کمتری برخوردار می باشد. تامین سلامت و امنیت ورزشکاران رشته های ورزشی با حضور تشک تاتامی رزمی به بهترین نحو میسر می شود. با استفاده از تشک ورزشی مناسب ورزش رزمی، دیگر آسیب و صدمه ای متوجه ورزشکاران رشته های رزمی نمی باشد.

دیدگاه خود را بنویسید