ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

کفپوش بدنسازی

خانه - کفپوش گرانولی - کفپوش بدنسازی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

کفپوش بدنسازی

کفپوش بدنسازی

کفپوش بدنسازی برای استفاده در سالن های بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش باشگاه بدنسازی نوعی از کفپوش گرانولی است. این محصول به دلیل مقاومت و استحکام بالا در برابر فشار، ضربه و شکنندگی، انتخاب مناسبی برای سالن های بدنسازی به شمار می رود. به منظور کاهش سر و صدا و همچنین عدم آسیب به سطح زمین در اثر افتادن وزنه ها، یکی از گزینه های مفید و مناسب، استفاده از این نوع کفپوش ها می باشد. چرا که کمک بسیار زیادی در کاهش سر و صدای ایجاد شده می نماید. ورزش بدنسازی این روزها بسیار مورد توجه واقع شده است، به همین جهت برای انجام صحیح حرکات و تمرین های این ورزش استفاده از کفپوش با کیفیت و با دوام بسیار می تواند تاثیر گذار باشد. در این ورزش، روی ستون فقرات و مفاصل، بیشترین فشار به بدن ورزشکار وارد می شود. در این حالت استفاده از کفپوش با کیفیت به جهت ضربه گیر بودن و انعطاف پذیری، فشار وارده شده بر مهره ها و مفاصل را برداشته و به زمین انتقال می دهد. کفپوشی که به این منظور اختصاص داده می شود علاوه بر کاهش آسیب های وارده به بدن، باید رعایت اصول بهداشتی نیز در آن مد نظر قرار گرفته باشد. بر همین اساس انتخاب کفپوش بدنسازی در این زمینه بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

ویژگی ها و مزایای کفپوش بدنسازی

کفپوش بدنسازی به طور معمول از لاستیک ضربه گیر گرانول شده ساخته می شود، که دارای خاصیت ضربه پذیری بالایی می باشد. این کفپوش ها تحمل افتادن وزنه های سنگین را دارا می باشند و در اثر افتادن وزنه به صورتی عمل می کنند، که وزنه ها به بالا پرتاب نشوند. همچنین به علت ضربه گیر بودن، در صورت افتادن ورزشکار بر روی آن، صدمه ای به بدن وارد نمی کنند. اغلب باشگاه های بدنسازی به علت همین ویژگی ها، تمام فضای کف سالن را با این کفپوش های گرانولی پوشش می دهند تا از آسیب های احتمالی جلوگیری به عمل آورند. از ارکان اصلی یک باشگاه موفق، استفاده از کفپوش های مفید و مناسب می باشد. این کفپوش ها در برابر لغزش از مقاومت بالایی برخوردار هستند. ضد اشتعال بودن، آنتی باکتریال و ضد قارچ بودن یکی از ویژگی های بارز این مدل کفپوش است. به سبب اینکه انجام حرکات سنگین در ورزش بدنسازی با تعریق زیاد همراه است، این ویژگی برای جلوگیری از مشکلات پوستی بسیار تاثیر گذار می باشد. مقاومت در برابر سرما و گرما، مقاومت در برابر نور آفتاب، استحکام بالا در برابر ساییدگی، قابلیت شستشو و تمیز کردن و قیمت مناسب از مزایای شاخص کفپوش بدنسازی به شمار می رود.

کاربردهای کفپوش بدنسازی

کفپوش های بدنسازی به دلیل ساخته شده از لاستیک گرانول و خاصیت ارتجاعی بالا علاوه بر سالن های بدنسازی، در پارک ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. بکارگیری این کفپوش ها در فضای پارک، امنیت و سلامت کودک را با خود به همراه دارد. همچنین قابلیت استفاده از این نوع کفپوش در حیاط منزل، حیاط مدرسه و زمین بازی نیز امکان پذیر است. برای استفاده در پارکینگ ها به علت تحمل وزن بالا و از بین نرفتن در اثر فشار وارد شده، کفپوش های گرانولی گزینه مورد قبول و مناسبی می باشند. همچنین امکان استفاده از این نوع کفپوش ها در پیاده روها و فضاهای باز نیز میسر است.

تفاوت کفپوش بدنسازی و تاتامی

قدمت تاتامی از کفپوش بدنسازی بیشتر است. در گذشته، اغلب باشگاه ها کفپوش تاتامی را مورد استفاده قرار می دادند. پس از تولید و عرضه کفپوش های گرانولی به دلیل ضربه پذیری بالا و استحکام زیاد این کفپوش ها برای قرار گرفتن در زیر دستگاه های بدنسازی، نسبت به کفپوش تاتامی، در الویت باشگاه ها قرار گرفتند. کفپوش تاتامی به دلیل سبک بودن قابلیت جابجایی و حمل آسان را دارد، اما کفپوش گرانولی دارای این ویژگی نیست.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش ورزشی و مشخصات و قیمت کفپوش لاستیکی باشگاه بدنسازی با مشاورین شرکت فوم لاستیک و گرانول تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید