ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

نصب کفپوش لاستیکی

خانه - کفپوش گرانولی - نصب کفپوش لاستیکی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

نصب کفپوش لاستیکی

نصب کفپوش لاستیکی باشگاه

کفپوش لاستیکی باشگاه بدنسازی که به کفپوش گرانولی در بین ورزشکاران معروف است استفاده فراوانی در باشگاه های بدنسازی ، پارک ها و اماکن عمومی مانند ورودی مترو دارد. قبل از این‌که به روش نصب کفپوش باشگاه بدنسازی بپردازیم، بهتر است کمی در مورد خصوصیات کفپوش لاستیکی باشگاه بدنسازی بدانیم.

کفپوش لاستیکی باشگاه بدنسازی:

کفپوش باشگاه بدنسازی کفپوشی باکیفیت و مستحکم است که آن را در پارک‌های بازی با وسایل فلزی سنگین، بارها و بارها دیده و آن را لمس نموده‌اید. گاهی این کفپوش‌ها را در مکان‌های مخصوص پیاده‌روی نیز نصب می‌نمایند.کفپوش لاستیکی بدنسازی همان کفپوش گرانولی لاستیکی است که بسیار مقاوم در مقابل ضربات دستگاه‌های سنگین بدنسازی و وزنه‌های آن می‌باشد. این کفپوش‌ها تقریباً هیچ‌گاه نمی‌شکند، فرم نمی‌گیرد و کهنه نمی‌شود. جنس باکیفیت این کفپوش هااگر به‌درستی نگهداری شود تا بیست سال هم دوام می‌آورد.

کفپوش باشگاه بدنسازی

 

این کفپوش‌ها ضربه‌گیر است و چنانچه وزنه یا دستگاه سنگینی بر روی آن سقوط کند، آسیبی به کفپوش یا دستگاه وارد نمی‌شود زیرا کفپوش باشگاه بدنسازی، خاصیت جذب ضربه دارد و زمان وارد شدن ضربه، آن را نه‌تنها به جسم منتقل نمی‌کند بلکه به زمین کف باشگاه نیز انتقال نمی‌دهد.

حتی در صورت پرت شدن ورزشکار بر روی آن نیز آسیبی بر ورزشکار وارد نمی‌شود. خاصیت دیگری که این کفپوش‌ها دارند این است مه اگر وزنه‌های سنگین و هالتر بر روی آن پرت شود، باید به‌گونه‌ای عمل کند که وسیله ذکرشده، دوباره با شدت به‌طرف بالا پرتاب نشود.

کفپوش باشگاه بدنسازی:

حال این کفپوش لاستیکی بدنسازی چگونه تولید می‌شود؟ دانه‌های ریز گرانول لاستیک، پایه اصلی کفپوش گرانولی لاستیکی را تشکیل می‌دهد. گرانول لاستیک چگونه به وجود می‌آید؟ لاستیک یا همان تایر خودرو، خرد می‌شود و به‌صورت ورقه‌های نازک درمی‌آید. پس‌ازآنکه سیم تایر جدا شد، ورق‌های تایر به‌وسیله دستگاه‌های خردکن تبدیل به گرانول می‌شود. گرانول‌های آماده‌شده بر اساس درجه کوچک و بزرگ بودنشان، کاربردشان مشخص می‌شود. مثلاً از گرانول درجه ٣ تا ٥ در لایه زیرین کفپوش گرانولی لاستیکی و از گرانول درجه ٠.٥ تا ٢ در لایه بالایی کفپوش گرانولی لاستیکی استفاده می‌شود. بعدازآن رنگ و چسب را اضافه می‌نمایند. این مواد دولایه در قالب قرارگرفته و ٩ تا ١٣ دقیقه تحت‌فشار پخته می‌شود.

کفپوش لاستیکی گرانولی مناسب‌ترین کفپوش باشگاه بدنسازی است. تقریباً تمامی باشگاه‌های بدنسازی، کف باشگاه را با این کفپوش می‌پوشانند. دلیل انتخاب این کفپوش این است که در مقابل وزن بالا و ضربه مقاومت دارد.

کفپوش فوق این مقاومت را مدیون خاصیت ارتجاعی دانه‌های گرانولی است. در حقیقت خواص الاستیکی، ارتجاعی و استحکام در دانه‌های گرانول لاستیک است که آن را قابل‌استفاده برای باشگاه بدنسازی نموده است.

نام‌های دیگر کفپوش لاستیکی بدنسازی، کفپوش پارکی، لاستیک ضربه‌گیر باشگاه بدنسازی، کفپوش گرانولی و لاستیک فضای باز نیز شناخته می‌شود.

کفپوش باشگاهی پایه دار

همه میدانیم که بدنسازی ورزشی سنگین است و کفپوش لاستیکی بدنسازی مناسب‌ترین کفپوش شناخته شده است. دلیل معرفی این کفپوش آن است که در هنگام ورزش، فشار بدن بر روی ستون مفاصل و مهره‌ها است چنانچه عاملی این فشار را خنثی ننماید، به بدنساز آسیب جدی وارد می‌شود. تنها عامل خنثی‌کننده این فشارها، کفپوش باشگاه بدنسازی است. این کفپوش لاستیکی گرانولی به دلیل انعطاف‌پذیری و ضربه‌گیری خاص خود، فشار را به زمین منتقل می‌کند.

نحوه نصب کفپوش لاستیکی باشگاه

  • اولین موضوع مهمی که در نصب کفپوش لاستیکی بدنسازی باید به آن توجه شود، کف باشگاه است. کف باشگاه باید صاف و عاری از گونه سنگ و کلوخ، چاله یا برآمدگی و همچنین گردوخاک باشد.

چنانچه می‌خواهید کفپوش‌ها بر روی کف باشگاه بدنسازی ثابت بمانند، باید آن را هموار نمایید. می‌توانید با بتن این کار را انجام دهید. پس از بتن کاری، باید صبر و حوصله کنید تا کاملاً خشک شود و هیچ‌گونه نم و رطوبتی نداشته باشد. پس‌ازآن با جارو تمام کرد و خاک‌های این سطح را جمع نموده و کف را برای نصب کفپوش آماده می‌نماییم.

  • مرحله بعدی تخمین مساحت باشگاه و تعداد کفپوش‌های لاستیکی گرانولی موردنیاز است. این کفپوش‌ها معمولاً در ابعاد 50*50 یا 100*100 سانتیمتر هستند. کفپوش باشگاه بدنسازی مطلوب خود را انتخاب نموده و تعداد آن را محاسبه کنید. به یاد داشته باشید که برای کفپوش‌های 100*100، مساحت باشگاه همان تعداد کفپوش‌ها است و اگر 50*50 مطلوب شماست، مساحت زمین باشگاه را ضربدر چهار نمایید. البته معمولاً باید چند کفپوش اضافه، برای گوشه‌های باشگاه در نظر بگیرید.
  • مرحله سوم چسباندن کفپوش لاستیکی بدنسازی به زمین باشگاه است. شما بسته به نوع کاربری‌تان می‌توانید کفپوش گرانولی لاستیکی را با چسب به کف بچسبانید یا اصلاً چسب استفاده نکنید و این کفپوش‌ها را در کنار هم محکم نمایید. اگر کفپوش‌ها در معرض سرقت هستند، منظور در محیط‌های باز است، حتماً آن‌ها را با چسب بچسبانید. اگرنه بهتر است از چسب استفاده نکنید. نگران جابجا شدن آن‌ها نباشید زیرا هر کفپوش حداقل بیست کیلو وزن دارد که به‌سادگی در کنار کفپوش‌های دیگر جابجا نخواهد شد.

ویژگی‌های کفپوش لاستیکی بدنسازی:

  • تولید کفپوش باضخامت‌های متنوع بنا به درخواست مشتری انجام می‌شود.
  • کفپوش باشگاه بدنسازی دارای ایمنی بالا می‌باشد.
  • کفپوش‌های فوق، خاصیت ارتجاعی مناسب دارد و ضد اشتعال و غیر سمی است.
  • قابل شستشو با آب و مقاوم در برابر رطوبت است.
  • کفپوش لاستیکی بدنسازی تراکم بالایی دارد.
  • تنوع رنگ این کفپوش‌ها بالاست.
  • در ابعاد مربع شکل در کنار هم ثابت می‌شوند و به دلیل وزن بالا جابجا نمی‌شوند.
  • تحمل وزن بالای دستگاه‌های بدنسازی و عدم آسیب‌دیدگی در اثر قرارگیری این دستگاه‌ها بر روی آن.
  • چنانچه در محیط باز نصب شود، در برابر عوامل جوی مقاوم است.
  • در صورت خرابی هر قطعه قابلیت تعویض دارد.

جهت خرید کفپوش لاستیکی باشگاه و سایر محصولات با مشاورین ما تماس حاصی فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید