ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

درباره کفپوش تاتامی رزمی

خانه - باشگاه خانگی - درباره کفپوش تاتامی رزمی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

درباره کفپوش تاتامی رزمی

کفپوش تاتامی رزمی

کفپوش تاتامی رزمی نوعی از تاتامی هست که مناسب تکواندو ، کاراته ، جودو، کفپوش کونگ فو و سایر ورزش های رزمی می باشد. ورزش های رزمی، از جمله ورزش های پرطرفداری هستند که رعایت اصول ایمنی در آن ها، حائز اهمیت بسیار است. تحرک و جنب و جوش ورزشکاران در این ورزش ها بسیار زیاد است و احتمال افتادن آن ها بر روی زمین بیش از سایر رشته های ورزشی می باشد. همین مساله باعث شده است تا استفاده از انواع کفپوش تاتامی رزمی در سالن های مخصوص این ورزش ها، لازم و ضروری گردد و امروزه تمام باشگاه های ورزشی سعی کنند تا کف سالن های خود را با کفپوش رزمی بپوشانند. تاتامی دو رنگ دو رو جودو

 

مزایای استفاده از کفپوش تاتامی رزمی در سالن های ورزشی

استفاده از کفپوش رزمی در سالن های ورزشی، مزایای بسیار زیادی دارد که از میان آن ها می توان، به انعطاف پذیری و ضربه پذیری آن ها اشاره کرد. این کفپوش ها معمولا از فوم بسیار فشرده و مرغوب تهیه می شوند و بافت متراکم آن ها باعث می گردد که ورزشکاران به راحتی بتوانند بر روی آن ها جست و خیز کرده و در عین حال از سطحی نرم و یکدست برخوردار باشند. بدین ترتیب اگر فردی در حین انجام ورزش های رزمی بر روی این کفپوش ها بیفتد، کم ترین آسیب را متحمل می شود و هیچ گونه دردی را احساس نمی کند.

از دیگر مزایای استفاده از کفپوش تاتامی رزمی در سالن های ورزشی، امکان راه رفتن و ورزش کردن بر روی آن ها بدون کفش است. همان طور که می دانید بسیاری از ورزش های رزمی با پای برهنه انجام می شوند و همین مساله استفاده از کفپوش رزمی در چنین باشگاه هایی را الزامی می نماید.

 

موارد استفاده از کفپوش رزمی

کفپوش رزمی کاربردهای فراوانی دارد و به راحتی در سالن های ورزشی که مخصوص ورزش های کاراته، تکواندو، بوکس و غیره هستند، مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت محیط را دوچندان می نماید. بدین ترتیب ورزشکاران با آسودگی خاطر بر روی این کفپوش ها ورزش نموده و از بالاترین سطح ایمنی برخوردار می گردند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و سایر کفپوش های ورزشی مانند کفپوش لاستیکی باشگاه ، مت یوگا و سایر تجهیزات با شماره های تماس ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید