ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

اهمیت استفاده از کفپوش در پارک ها

خانه - کفپوش - اهمیت استفاده از کفپوش در پارک ها

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

اهمیت استفاده از کفپوش در پارک ها

کفپوش گرانولی پارک

همان طور که می دانید، پارک محیطی برای بازی و سرگرمی کودکان است . امنیت و سلامت کودکان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. از این رو استفاده از کفپوش در پارک اهمیت فراوانی دارد.

استفاده از کفپوش پارک، مساله ای است که این روزها مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد. اکثر والدین تمایل دارند تا کودکشان در محیطی امن و کفپوش شده، به بازی و جنب و جوش بپردازد و هیچ گونه آسیبی متوجه بدن او نشود. کفپوش پارک انواع مختلفی دارد و شرکت گرانول ، لاستیک و فوم ایران مدل های بسیار متنوعی را برای استفاده در محیط های عمومی همچون پارک ها تولید می نماید. در ادامه به مزایای استفاده از کفپوش در پارک ها خواهیم پرداخت و شما را با ویژگی های منحصر به فرد کفپوش های پارک، آشنا خواهیم نمود.

اهمیت کفپوش در پارک ها

ویژگی های ساختاری کفپوش پارک

پارک ها از جمله فضاهای پر تردد و پر مخاطب هستند. بنابراین کفپوشی که در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، باید از کیفیت و مقاوت کافی برخوردار باشد. کفپوش های گرانولی لاستیکی و همچنین تاتامی ضخیم 30، 40 و 50 میلی متری، گزینه های مناسبی برای استفاده در پارک ها می باشند. متریال به کار رفته در کفپوش گرانولی و تاتامی های تولید شده در شرکت گرانول و فوم ایران مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده. از همین رو این کفپوش ها از طول عمر بالایی بهره مندند. این کفپوشها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که از ضربه پذیری بالایی برخوردارند. همین مساله باعث می شود تا امنیت بالایی را برای کودکان به ارمغان آورند. از دیگر ویژگی های کفپوش پارک و یا کفپوش های تولید شده در شرکت گرانول و فوم ایران، ضد آب بودن آن ها و مقاوم بودنشان در برابر اشعه ی مستقیم خورشید می باشد. همچنین این کفپوش ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و این امکان را برای کاربران به وجود می آورند تا به آسانی و در کم ترین زمان ممکن در کنار هم قرار گرفته و تمامی سطح زمین را تحت پوشش قرار دهند.

مزایای استفاده از کفپوش پارک

استفاده از کفپوش گرانولی پارک باعث می شود تا محیطی امن و سالم برای بازی و سرگرمی کودکان فراهم آید و احتمال هر گونه آسیب جسمی به آن ها، به حداقل کاهش یابد. کودکان به هنگام بازی و جنب و جوش بر روی کفپوش گرانولی پارک می توانند، آزادانه به اطراف جست و خیز نموده و در صورت افتادن بر روی زمین نیز، کم ترین آسیب را متحمل شوند. بدین ترتیب والدین نیز با خیالی آسوده می توانند، کودکان خود را برای بازی در پارک ها رها کنند. این بازیهای کودکانه نقش بسیار مثبتی را در تربیت و شکل گیری شخصیت و اعتماد به نفس فرزندشان ایفا نمایند. با با مراجعه به بخش محصولات در سایت شرکت ما می توانید، با تمامی تولیدات این شرکت آشنا شوید.  در صورت تمایل میتوانید خرید خود را به ارزان ترین و آسان ترین شکل ممکن انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید