ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

آشنایی با کفپوش تاتامی 30 میل و موارد استفاده آن

خانه - باشگاه خانگی - آشنایی با کفپوش تاتامی 30 میل و موارد استفاده آن

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

آشنایی با کفپوش تاتامی 30 میل و موارد استفاده آن

کفپوش تاتامی 30 میل

شاید شما نیز جزءِ آن دسته از افرادی باشید که بارها و بارها در اماکن فرهنگی، آموزشی، ورزشی و بسیاری محیط های سربسته ی دیگر، با این کفپوش های نرم و لاستیکی مواجه شده و علاقه مند به کسب اطلاعات در خصوص آن ها بوده اید. تاتامی ها، کفپوش های فومی لاستیکی هستند ،که با استفاده از متریالی مرغوب و بهداشتی، در رنگ های متنوع تولید می شوند. این کفپوش ها ابعاد و اندازه های مختلفی دارند و با ضحامت های مختلف، در اماکن متعدد مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پر کاربرد ترین انواع تاتامی ها،کفپوش تاتامی 30 میل هستند که به عنوان کفپوش باشگاه بدنسازی، تاتامی مهد کودک، تاتامی رزمی، تاتامی تکواندو، تاتامی  کاراته، کفپوش بدنسازی و حتی عایق صوتی مورد استفاده قرار می گیرند، که در ادامه به شرح مفصل هر یک از این کاربردها خواهیم پرداخت.

استفاده از تاتامی 30 میل به عنوان عایق صدا

بسیاری از افراد و موسسات، استفاده از تاتامی ها را، محدود به کف زمین می دانند، در حالی که بسیاری دیگر، با کمی ابتکار وخلاقیت، تاتامی ها را در موارد دیگری نیز،به مصرف می رسانند. یکی از کاربردهای تاتامی 30 میل، استفاده از آن به عنوان عایق صدا  بر روی دیوار ها می باشد. بسیار از استودیوهای ضبط موسیقی و اماکنی همچون آن، با نصب تاتامی ها بر روی دیوار، از انتشار صدا به محیط بیرون،جلوگیری می کنند.

استفاده از تاتامی 30 میل در زمین های ورزشی

یکی ازمتداول ترین موارد استفاده از تاتامی های 30 میل، نصب آن ها در زمین های ورزشی سربسته می باشد. داشتن زمینی مناسب و ایمن، در ورزش های رزمی همچون، کاراته، جودو، ووشو، کانگ فو و شیاپچانگ تکواندو، بسار مهم و ضروری است و تاتامی های 30 میل با دارا بودن ویژگی ضربه پذیری ونرمی، محیطی راحت و امن را، برای ورزشکاران به وجود می آورند و از وارد شدن آسیب های جسمانی به آن ها، جلوگیری می نمایند. همچنین استفاده از تاتامی 30 میل در باشگاه های بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس و یوگا نیز، رایج ومتداول می باشد و فضا را یکدست و یک پارچه می نماید.

استفاده از تاتامی 30 میل در مهد کودک ها وزمین های بازی

مهد کودک ها و زمین های بازی، بستری برای آموزش، تفریح و سرگرمی کودکان می باشند و خانواده ها هرگز فرزند خود را به محیطی که ا ز ایمنی لازم برخوردار نباشد نمی فرستند. استفاده از تاتامی 30 میل در این مکان ها باعث می شود تا آسیب های احتمالی به دست و پای کودکان، به حداقل رسد و هیچ زخم و جراحتی بر روی بدن آن ها ایجاد نشود. همچنین تاتامی های تولید شده توسط شرکت گرانول ، لاستیک وفوم ایران بسیار بهداشتی  بوده و تماس آن ها با پوست بدن کودکان، هیچ نوع بیماری و آلرژی را در بدنشان به وجود نمی آورد و کاملا مناسب برای استفاده در محیط های مخصوص کودکان می باشد.

لازم به ذکراست که تمامی تاتامی های تولید شده در شرکت گرانول و  فوم ایران ، دارای ابعاد 100 در 100، 50 در 50 و 30 در 30 هستند و بدین ترتیب قابل استفاده در فضاهای مختلف، با مساحت ها و زوایای گوناگون می باشند. جهت سفارش انواع کفپوش باشگاه رزمی ، کفپوش گرانولی و تاتامی ورزشی با شماره های مشاورین ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید