ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

تجهیز باشگاه خانگی با تشک های ورزشی

خانه - باشگاه خانگی - تجهیز باشگاه خانگی با تشک های ورزشی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

تجهیز باشگاه خانگی با تشک های ورزشی

تجهیز باشگاه خانگی

تجهیز باشگاه خانگی کار سختی نیست و بیش از هر چیز به انگیزه برای تمرین نیاز دارد. تسهیل یکی از عوامل کلیدی است تا شما را متقاعد نماید که تمرینات خود را انجام دهید و به همین دلیل پیشنهاد می­شود که از تاتامی یا تشک­های انفرادی فردی در اندازه­های مختلف استفاده شود. وقتی دسترسی به باشگاه ورزشی ممکن نباشد (یا حس و حال طی مسیر و مسافرت در شهر را ندارید) می­توانید از این تاتامی های منعطف در باشگاه خانگی خود استفاده نمایید . این باعث می­شود تا شما علاقۀ واقعی به انجام کار از خود نشان دهید، چرا که تمرین ورزشی مطابق با شرایط شما اصلاح گردیده و از انجام کامل تمرینات ورزشی احساس رضایت خواهید کرد.

.تشک­های ورزشی فردی و تاتامی بزرگ و گران نبوده و تجهیز باشکاه خانگی بااستفاده از آنها نیز سخت نیست . از این رو مکملی عالی برای انجام تمرینات روزمره و تناسب اندام شما هستند. در حقیقت، تشک­های ورزشی بسیار مقرون به صرفه هستند و برای خرید یکی از آنها پولی کمتر از حق عضویت چندین ماه در باشگاه ورزشی را خواهید پرداخت و با خرید یکی از آنها در واقع یک باشگاه سیار خواهید داشت. تمام چیزی که نیاز دارید این است که تصمیم بگیرید که کدام اندازه از این تشک­ها برای سبک تمرینی شما مناسب خواهد بود.

برای انجام کارهای ساده روی کف زمین، مانند پیلاتس، یوگا، کرانچ و شنا رفتن، تشک ورزشی 100 در 70 می­تواند نیاز شما را برطرف نماید. این سایز برای مسافرت نیز مناسب است. اگر شما برای انجام کسب و کار یا سپری کردن تعطیلات مدت زیادی در جاده خواهید بود، این تشک کاملا مناسب شما خواهد بود. نظیر تمامی تاتامی ها، این تشک نیز به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد.

حالا اگر به اتاق بزرگتری نیاز دارید، نگران نباشید، ما تشک­های مختلفی با اندازه­های متنوع داریم که می­توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. طول و عرض بعضی از تشک­ها بیشتر از بقیه است و در اندازه­ها و ضخامت های متفاوت عرضه می­شوند. وقتی بدنبال راحتی انجام تمرینات در خانه و باشگاه خانگی خود هستید در واقع به فضای خالی بیشتری نیاز خواهید داشت . این محصولات می­توانند راحتی کامل را برای شما به ارمغان آورند.

نگهداری تاتامی ها :

وقتی تمرین شما تمام شد می­توانید با یک دستمال مرطوب، تشک ها را تمیز نمایید، و یا در هوای آزاد خشک نموده، آن را جمع نمایید و در جای خود قرار دهید. قرار نیست همیشه این تشک­ها در فضای ورزشی خانه شما پهن باشند. در صورت موجود نبودن فضای مناسب برای تجهیز باشگاه خانگی در منزل می‌توانید بعد از استفاده، آنها را جمع کرده و اتاق خود را به حالت قبلی خود بازگردانید.

وجود تشک­های ورزشی بدین معناست که در صورت نبود امکان استفاده از باشگاه ورزشی، تمرینات شما متوقف نخواهد شد. اینها وسایل ساده­ای هستند که می­توانید آنها را تهیه نموده و تمرینات تناسب اندام خود را مطابق با برنامه انجام دهید. اینکه کجا هستید هیچ اهمیتی ندارد.

 

ما در شرکت گرانول، لاستیک و فوم ایران به عنوان تولید کننده تاتامی و انواع کفپوش ورزشی و تشک رزمی و تمرین به تجهیز باشگاه خانگی مشتریان عزیز خود کمک می کنیم. طیف وسیعی از ورزشکاران از سراسر ایران و شهرهایی مانند مشهد ، یزد ، تبریز ، اصفهان ، اهواز ، بندرعباس ، بجنورد ، اردبیل ، کرج و سایر نقاط کشور از محصولات ما برای تجهیز باشگاه خانگی و تجهیز سالن ورزشی خود استفاده می کنند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های تماس سایت تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه خود را بنویسید