ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

کفپوش لاستیکی پازلی

کفپوش لاستیکی پازلی

کفپوش لاستیکی پازلی از انواع جدید کفپوش های تولیدی شرکت لاستیک و گرانول می باشد. این محصول به نام های کفپوش گرانول پازلی ، کفپوش لاستیکی قفلی و گرانول پازلی دندونه دار نیز شناخته می شود. استفاده از این محصول به دلیل خصوصیات منحصر به فرد رو به گسترش است . این نوع کفپوش از ترکیب گرانول لاستیک و چسب مخصوص تولید می شود. این نوع کفپوش گرانولی با چسب با کیفیت و تراکم بالا به شیوه استاندارد تولید شده. از این رو این محصول مناسب استفاده برای زمان طولانی در باشگاه بدنسازی، در زیرسازی مجموعه بازی پلی اتیلنی و انواع تاب و سرسره و وسیله بازی در پارک ها  و سایر اماکن عمومی می باشد.

کفپوش لاستیکی فضای باز پازلیخصوصیات کفپوش لاستیکی پازلی

کفپوش لاستیکی پازلی دارای خصوصیات ارتقا یافته نسبت به مدل های ساده و تایلی میباشد. این کف\وش ها برای اولین بار در ایران و مشابه بهترین و با کیفیت ترین نمونه های خارجی تولید شده است.  برخی از این خصوصیات این محصول از قرار زیر است.

  • حمل و نصب آسان
  • کیفیت و استحکام بالا
  • طول عمر بالا و عدم پوسته پوسته شدن و ریزش
  • امکان تولید در ضخامت های مختلف از ۲۰ میلی متر به بالا
  • تولید در ابعاد 50 در 50 و 1 متر در 1 مترکفپوش باشگاه بدنسازی پازلی قفلی

مجموع این خصوصیات باعث شده که استفاده از این کفپوش های پازلی در باشگاه های بدنسازی ، اماکن عمومی و محوطه سازی در طراحی ویلا و باغ گسترش و رونق فراوانی داشته باشد. آسان بودن نصب و جابجایی باعث می شود شما نیازس به استفاده از نصاب برای پهن کردن این محصول نداشته باشید. پازل ها یا قفل های تعبیه شده در کناره های این کفپوش ها به راحتی در هم قفل شده و از حرکت و تکان خوردن کفپوش ها جلوگیری می کند. از اینرو این کفپوش ها مناسب استفاده در زیر مجموعه بازی پارکی پلی اتیلنی و زمین های بازی در پارک و فضاهای پر تحرک مانند زمین بازی کودکان ، ورودی مترو و سالن های عمومی و اجتماعات می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع ، ضخامت و قیمت کفپوش لاستیکی پازلی و سایر انواع کفپوش ورزشی مانند تاتامی و سایر محصولات با شماره های تماس مشاورین کارخانه که در سایت ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

 

اطلاعات محصول :

  • جنس:گرانول لاستیک و چسب
  • ابعاد :50 در 50 - 100 در 100
  • ضخامت:15 میلی متر تا 50 میلی متر
  • موارد کاربرد : باشگاه بدنسازی و ورزشی - پارک - باغ ویلا - اماکن عمومی و خصوصی

Share