ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

کفپوش گرانولی ارزان

خانه - - کفپوش گرانولی ارزان

کفپوش گرانولی ارزان

کفپوش گرانولی ارزان یکی از متداول ترین و محبوب ترین انواع کفپوش گرانولی برای استفاده در محیط های ورزشی، آموزشی و تجاری است. کفپوش گرانولی ارزان عمدتا شامل کفپوش های با ضخامت 12 تا 20 میل می باشد. این محصول با نام کفپوش لاستیکی یا لاستیک زیر وزنه یا کفپوش پارکی  نیز شناخته میشود.  کفپوش گرانولی ارزان قیمت شرکت فوم و گرانول با کیفیت استاندارد و مرغوب عمر بالا و کارکرد طولانی مدتی دارد.در این نوشته درباره تمامی جزئیات کفپوش گرانولی ارزان شرکت فوم و گرانول صحبت می کنیم.

کفپوش گرانولی ارزان

کفپوش گرانول ارزان از ترکیب رزین لاستیک با چسب خاص ساخته میشود. انواع با کیفیت کفپوش گرانولی ارزان با توجه به استفاده از مواد خام با کیفیت بالا و همچنین پخت مناسب، به هیچ وجه ریز ریز نمی شود و بافت آن پخش نمی شود. در طول زمان و در گرما و سرما نیز دچار شکستگی یا خوردگی نمی شود. همچنین خاصیت انعطاف پذیری آن، با گذشت زمان ثابت باقی می ماند.

ابعاد کفپوش گرانولی ارزان(لاستیکی)

کفپوش لاستیکی معمولا در دو سایز 50 × 50 سانتی مترو  1 متر در 1 متر ساخته می شود. انتخاب سایز کفپوش با توجه به محیط کاربری هر شخص صورت می گیرد. طبیعی است که ابعاد درخواستی برای یک باشگاه ورزشی با سایز کفپوش یک مهد کودک متفاوت است.

در این مورد نیز می شود توصیه هایی برای انتخاب درست تر کرد. اگر قصد دارید اقدام به تجهیز باشگاه ورزشی خانگی با تهیه مت یوگا ، استپ بدنسازی و تاتامی 20 میل کنید می توانید از این کفپوش های گرانولی ارزان قیمت نیز استفاده کنید. اگر شما قصد دارید برای برگزاری مسابقه ورزشی خاصی از کفپوش گرانولی ارزان استفاده کنید، بهتر است از سایز 2 در 2 استفاده کنید. برای محیط های با فضای متوسط مانند شهر بازی های سرپوشیده، ابعاد 1 در 1 مناسب تر است. اما برای محیط های با مساحت کوچک، مانند مهد کودک ها، بهتر است از سایز 50 در 50 سانتی متر استفاده کنید.

شما همچنین می توانید در صورتی که صرفا اندازه مشخصی مد نظرتان است و فقط همان اندازه به کارتان می آید، با کارخانه ما و مشاورین فروش فومساز تماس بگیرید و نیاز خود را با آن ها در میان بگذارید.کفپوش گرانولی ارزان پارک

کاربرد کفپوش گرانولی ارزان

با توجه به مطالب گفته شده، کفپوش های لاستیکی برای محیط های زیر مناسب هستند:

نکات مهم در خرید کفپوش گرانول ارزان 

هنگام خرید کفپوش لاستیکی  ارزان یا همان گرانولی، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. هیچگاه کیفیت را فدای ارزانی و قیمت نکنید. اگر ارزانی به دلیل استفاده از چسب و مواد ضعیف است از خرید به صرف ارزانی قیمت صرف نظر نمایید
  2. ابعاد باید به طور کامل مناسب کاربری مورد نظر شما باشند.
  3. رنگ کفپوش نباید مات و مرده باشد. دقت کنید که کفپوش های با رنگ مرده، از مواد مرغوب ساخته نشده اند و به راحتی در برابر نور خورشید و گرما و سرما، تغییر رنگ می دهند.
  4. گرانول های هر کفپوش نباید ریخته شوند. این کار را می توانید با دست کشیدن با کمی فشار روی سطح و کناره کفپوش انجام دهید و متوجه شوید. البته بعضی کفپوش ها بعد از مدت زمان خاصی دچار ریزش گرانول می شوند. برای همین بهتر است از برندهای دارای سابقه و اعتبار کفپوش بخرید.
  5. کفپوش گرانولی ارزان نباید به راحتی شکسته شود. یعنی بعد از مدتی که مورد استفاده قرار گرفت نباید در اثر سرما و گرما دچار ترک و یا شکستگی شود.
  6. ضخامت کفپوش ها نیز باید یکسان باشد. در غیر این صورت شاهد سطح نا متوازن و غیر یک دست در محیط کفپوش شده خواهیم بود.کارخانه کفپوش گرانولی

ویژگیها و مشخصات

انواع با کیفیت کفپوش های گرانولی، دارای ویژگی های خاصی نسبت به دیگر کفپوش ها هستند. این ویژگی ها به عنوان معیار برتری نسبت به سایر برندها در نظر گرفته می شوند:

  1. مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش: اشعه ماورا بنفش یکی از نورهای تابشی از طرف خورشید است. این اشعه با طول موج و فرکانس نفوذ بالا، می تواند به مرور زمان باعث تغییر رنگ، تغییر شکل و یا تغییر اندازه کفپوش ها شود. در نوع با کیفیت کفپوش لاستیکی، این نقیصه با توجه به استفاده از متریال مناسب برطرف شده است و کفپوش ها در برابر تشعشعات نور خورشید مقاوم اند.
  2. استاندارد و ضد ضربه برای پارک ها: در برند های با کیفیت کفپوش گرانولی، با توجه به تغییرات انجام شده و تست های دقیق صورت گرفته، توانایی ضربه گیری کفپوش تا حد زیادی بالا می رود. در این صورت شما می توانید با خیال راحت به فرزندانتان اجازه بازی در پارک را بدهید.
  3. مقاوم در برابر فرسایش با عمر طولانی: استفاده از لاستیک گرانول روی یک سطح کوچک بر روی سطح رنگی در این نوع کفپوش ها، سطح کف پوش ضد فرسایش شده و در نتیجه طول عمر به بیش از 10 سال می رسد.
  4. ابعاد و ضخامت کفپوش: انواع با کیفیت کفپوش لاستیکی با استفاده از جدیدترین دستگاه ساخت کفپوش پارک تولید می شوند. این نوع کف پوش ها در ابعاد مختلف تولید می شوند. اندازه های استاندارد این کفپوش ها عبارتند از 100 × 100 سانتی متر و 50 × 50 سانتی متر .  ضخامت کفپوش ها می تواند  20، 25، 25، 30، 40، 50 و 60  میلی متر باشد.
  5. رنگ کفپوش پارک: کفپوش گرانولی ارزان پارک، در رنگ های متنوع و متفاوت تولید می شوند. رنگ های سبز، بنتون، نارنجی پررنگ، خاکستری، بلوبری، مشکی کربنی و… از این رنگ ها هستند.
  6. قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف: کفپوش با کیفیت گرانولی، با استفاده از بهترین دانه های گرانول؛ قابلیت استفاده در مناطق مرطوب، بارانی، سرد و یا گرمسیری؛ را دارد.کفپوش گرانولی ارزان

قیمت کفپوش گرانولی ارزان

قیمت کفپوش گرانولی ارزان شرکت فوم و لاستیک ایران به دلیل ارایه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب و به صرفه است. با توجه به خواص ذکر شده در بالا، این نوع کفپوش گرانول در بسیاری از مکانهای تفریحی، آموزشی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین مکان های کاربری کفپوش گرانولی ارزان با کیفیت عبارتند از:

  • کفپوش پارک ها و مکانهای تفریحی
  • کفپوش باشگاه های ورزشی و وزنه برداری
  • کفپوش حیاط و ویلا
  • کفپوش دور زمین های بازی و استخر
  • کفپوش جلوی درب فروشگاه ها
  • کفپوش برای قرار گیری زیر ماشین ها و دستگاه های صنعتی جهت کنترل لرزش و صدا

برای استعلام قیمت و خرید کفپوش گرانولی ارزان قیمت و با کیفیت مناسب با مشاورین کارخانه تولیدی گرانول تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات فنی

  • ضخامت20 میل - 22 میل - 25 میل - 30 میل - 40 میل - 60 میل - 60 میل - 70 میل
  • انواعکف تخت - شیار دار - پایه دار پایه تخم مرغی
  • رنگقرمز - مشکی- سبز - خاکستری - آبی - زرشکی و ...

Share