ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

مجموعه بازی پلی اتیلنی

خانه - , , - مجموعه بازی پلی اتیلنی

مجموعه بازی پلی اتیلنی

مجموعه بازی پلی اتیلنی شامل وسایل بازی پارکی و فضای باز مانند تاب و سرسره پارکی و ایستگاه بازی می باشند. انواع این وسایل بازی پارکی و  تجهیزات بازی بزرگ فضای باز در رنگ بندی و طرح های مختلف برای بازی کودکان در فضای باز و پارک ها تولید می گردد. این تجهیزات اسباب بازی پارک کودک مناسب بازی کودکان در فضای باز مانند پارک ، حیاط مهدکودک ، طراحی و محوطه سازی ویلا و مراکز بازی کودکان می باشد. مجموعه بازی پلی اتیلنی فضای باز کودکان از پلی اتیلن بهداشتی و ایمن با اسکلت و ستون فلزی محکم ساخته شده است. شرکت گرانول ایران به عنوان کارخانه تولید مجموعه بازی پلی اتیلنی طیف وسیعی از انواع اسباب بازی پارکی شامل تاب و سرسره فضای باز در ابعاد بزرگ را عرضه می نماید.

وسایل بازی و اسباب بازی پارک کودک

 

مجموعه بازی پلی اتیلنی و وسایل بازی پارکی کودک از رایج ترین انواع اسباب بازی پارک کودک و وسایل بازی کودکان در فضای باز می باشد. انواع تجهیزات بازی پارکی در طرح های بسیار زیبا و متنوعی تولید می گردد. در طراحی وسایل بازی پارکی کودکان اصول ایمنی و استاندارد در نظر گرفته شده است. برای ایمنی بیشتر در زیر این وسایل بازی بزرگ از کفپوش گرانولی استفاده می شود. این نوع کفپوش های پارکی با دفع ضربه از اندام کودکان به خوبی مراقبت می کند. این وسایل با توجه و ملاحظه به اندام و نحوه فعالیت کودکان و در طرح های مناسب روحیه بچه ها با نمونه برداری از بهترین نمونه های خارجی ساخته شده اند. در زیر عکس و مشخصات برخی از این مدل ها را مشاهده خواهید کرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید و قیمت وسایل بازی پلی اتیلنی و مشاهده سایر مدل های مجموعه بازی پارکی با مشاورین شرکت تولیدی گرانول ایران تماس حاصل فرمایید.

مشخصات مجموعه بازی پلی اتیلنی فضای باز :

برای متوجه شدن و آشنایی بیشتر با خصوصیات فنی هر کدام از وسایل بازی پارک و فضای باز زیر ترجمه فارسی کلمات ذکر شده در عکس ها در زیر قرار داده شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایکان برای تجهیز پارک و سفارش این محصولات با مشاورین شرکت لاستیک و گرانول تماس حاصل فرمایید.

  • Age : رده سنی مجاز
  • Capacity: ظرفیت بازی چند کودک به صورت همزمان
  • Required space : ابعاد مورد نیاز برای نصب
  • Safety zone: ابعاد ایمن برای نصب و بازی

 

برخی مدلهای مجموعه بازی فضای باز و تاب و سرسره پارکی

 

مجموعه بازی پارکی

وسایل بازی پارکی بزرگ

تاب و سرسره فضای باز

 

مجموعه پلی اتیلنی بازی

نکاتی درباره مجموعه بازی پلی اتیلنی پارکی

هر چه این وسایل بازی پلی اتیلنی ساخت قوی تر و بهتری داشته باشد برای ایمنی و سلامت بچه ها مناسب تر است. مجموعه تولید لاستیک و گرانول ایران با کیفیت بالا این محصولات را عرضه می کند. ما مفتخریم که به عنوان یک تولید کننده مجموعه بازی کودکان با کیفیت انواع مجموعه بازی پلی اتیلنی و پارکی را علاوه بر شهرهای کشور به کشورهای خارجی نیز صادر کرده ایم. مجموعه بازی پلی اتیلنی ما در شهرهای مشهد ، یزد ، اهواز ، بندرعباس ، ساری ، اصفهان ، سنندج ، کرمانشاه ، یاسوج ، سنندج ، اردبیل و اراک و کرج مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین این مجموعه های بازی پارکی به اربیل و بغداد عراق ، کشور گرجستان و آذربایجان نیز صادر شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ایمنی و شرایط نصب انواع تاب و سرسره فضای باز با مشاورین شرکت گرانول تماس حاصل فرمایید.

مجموعه بازی پارکی

مجموعه بازی پارکی

وسایل بازی پارک

تاب و سرسره پارکی کودک

مجموعه بازی پلی اتیلنی کوچک

سرسره پارکی

قیمت تاب پارکی ویلایی

مجموعه بازی کوچک پلی اتیلنی

مجموعه بازی پارکی بزرگ

خرید اسباب بازی پارک کودک

انواع مجموعه بازی پلی اتیلنی و اسباب بازی پارک کودک و وسایل بازی پارک و فضای باز توسط شرکت ما به صورت مستقیم از کارخانه و زیر قیمت بازار عرضه میگردد. محصولات تاب و سرسره پارکی ما علاوه بر شهرهای مختلف داخل کشور در کشورهای اطراف مانند عراق، آذربایجان، گرجستان و سایر نقاط نیز مورد استفاده قرار گرفته است. ست وسایل پارکی شامل انواع تاب و سرسره در ابعاد ، طرح و شکل های گوناگون و رنج قیمت متفاوت می باشد.

قیمت خرید وسایل بازی پارکی بسته به ابعاد و تعداد سرسره ، تاب و ایستگاه بازی متفاوت است. مجموعه تولیدی ما تنوع فراوانی از انوان مجموعه بازی پلی اتیلنی کودک وسیله های بازی پارک برای استفاده در فضای باز و حیای مهدکودک و تجهیز پارک ها را ارایه میکند. تمامی این مجموعه تاب و سرسره های پارکی و وسایل پارک با رعایت ایمنی کامل و اصول فنی و استاندارد با الگو برداری از بهترین نمونه های اروپایی طراحی و ساخته شده است.  برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت وسیله بازی پارکی و مجموعه فضای باز و خرید تاب و سرسره پارکی از تولید کننده به قیمت ارزان و با کیفیت عالی با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات محصول :

  • موارد استفاده :تجهیز پارک ، فضای باز ، مهد کودک و ویلا
  • ابعاد :متفاوت بسته به مدل و سفارش مشتری
  • رنگ بندی:رنگ های شاد و جذاب مناسب روحیه کودکان
  • سایر مشخصات:دارای انواع سرسره عادی ، سرسره پیچ دار ، سرسره تونلی ، تاب و ایستگاه بازی

Share