ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

کفپوش تایل مرغداری

خانه - , - کفپوش تایل مرغداری

کفپوش تایل مرغداری

کفپوش تایل مرغداری یک محصول کاربردی و مناسب برای دفع به موقع حجم بسیار انبوهی از فضولات طیور به شمار می رود. به طور معمول، یکی از مسائلی و معضلاتی که بسیاری از مرغداری ها با آن دست به گریبان می باشند، دفع و برطرف نمودن فضولات طیور و فراهم آوردن مکانی مناسب و عاری از ویروس و آلودگی برای انواع طیور می باشد. یکی از روش های بسیار مثمر ثمر و تاثیر گذار در این زمینه استفاده از کفپوش تایل مرغداری می باشد.کفپوش پلاستیکی زیر کفتر

سبک بودن و وزن بسیار مناسب این نوع کفپوش، قابلیت حمل و جابجایی آن را به راحتی امکان پذیر می سازد. همچنین نصب و استفاده از این محصولات به سادگی و سهولت انجام می پذیرد. از سوی دیگر، یکی از مؤلفه های اصلی و مهم برای نگهداری و مراقبت مطلوب از طیور، فراهم آوردن محیطی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی در این زمینه به شمار می رود. استفاده از کفپوش تایل مرغداری به سبب جریان داشتن هوا در کف لایه های آن، محیطی مناسب و در عین حال تمیز را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کفپوش مرغداری بر خلاف کفپوش گرانولی که از لاستیک ساخته شده از جنس پلاستیک می باشد. کفپوش گرانولی یا لاستیکی از مجموعه تجهیزات خانه بازی و مهدکودک یا برای استفاده های ورزشی می باشد. ولی این تایل های مرغداری محصولی صنعتی می باشد.

کفپوش مرغداریلزوم استفاده از کفپوش تایل مرغداری

بدون تردید، کفپوش تایل مرغداری، یکی از محصولات بسیار باکیفیت و مرغوب، برای کاهش و به حداقل رساندن آلودگی های میکروبی و جلوگیری از تلفات طیور به شمار می رود. تلفات و از بین رفتن طیور، خصوصاً در مرغداری ها، همواره یکی از چالش های اصلی و اساسی مرغداران و پرورش دهندگان در این حوزه به شمار می رود.

عدم رعایت موازین بهداشتی و فراهم آوردن محیطی مناسب، یکی از دلایل اصلی و مهم تلفات طیور و ماکیان محسوب می شود. بدون اغراق، از جمله مسائل مهم و حائز اهمیت برای پرورش طیور، ایجاد جایگاه و محیط مناسب و مطلوب می باشد. برخورداری از محیط مناسب و مطلوب، برای تولید و پرورش بیشتر و بازده بالاتر، کمک شایانی می نماید. از دیگر مؤلفه های مؤثر و تاثیر گذار در این زمینه بهداشتی بودن محیط مورد نظر می باشد. سفارش و خرید کفپوش تایل مرغداری، یک راهکار بهینه و مثمر ثمر برای فراهم آوردن محیطی مناسب و در عین حال بهداشتی تلقی می گردد.

این نوع کفپوش ها به سبب برخورداری از مواد و متریال کاملاً بهداشتی و استاندارد در ساختار خود، از گزینه های کاربردی و راهگشا به شمار می آیند. در پرتو استفاده از این نوع کفپوش، بستر مناسب برای ایجاد یک محیط مناسب و در عین حال بهداشتی، به منظور پرورش طیور، به نحو مطلوب امکان پذیر می شود.

ویژگی های حائز اهمیت کفپوش تایل مرغداری

به طور معمول، کفپوش های مورد استفاده برای پرورش طیور، باید از لحاظ دوام و استقامت و همینطور کیفیت، از وضعیت مناسب و مطلوبی برخوردار باشند. تولید و ساخت کفپوش تایل مرغداری از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب، دوام و استحکام قابل توجهی را برای آن به ارمغان آورده است. از سوی دیگر، این مدل کفپوش ها از انعطاف پذیری و حالت پذیری بسیار مطلوبی برخوردار می باشند.

کفپوش تایل مرغدارییکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت کفپوش مرغداری، ضد آب بودن این محصول می باشد. ضد آب و ضد رطوبت بودن، امکان شستشوی این محصولات را به خوبی فراهم آورده است. از آنجایی که محیط های مرغداری ها برای جلوگیری از شیوع ویروس ها و میکروب های مختلف، نیاز به شستشو و ضد عفونی دارند، قابلیت شستشوی این کفپوش ها وجود دارد. نصب سریع و آسان، از دیگر مزیت های قابل توجه کفپوش تایل مرغداری به شمار می رود. شایان ذکر است که این محصولات به سبب برخورداری از تنوع رنگی بالا، از لحاظ زیبایی و جذابیت بصری نیز محیطی قابل توجه را ایجاد می کنند. ناگفته نماند که دوام و مقاومت بالای این نوع کفپوش، از شکستگی و ترک خوردگی این محصولات جلوگیری به عمل می آورد. همچنین در برابر عوامل محیطی و شیمیایی نیز از مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشند. قیمت مقرون به صرفه و مناسب، موجبات رضایتمندی مصرف کنندگان و خریداران را برای سفارش و خرید کفپوش تایل مرغداری را فراهم می آورد.

 

موارد کاربرد و استفاده از کفپوش مشبک مرغداری

اگرچه از مهم ترین موارد کاربرد کفپوش تایل مرغداری، مرتبط با مرغداری ها و محیط های پرورش طیور به شمار می رود، اما استفاده از این نوع کفپوش محدود و محصور به مرغداری ها نمی باشد. بر این اساس، از دیگر موارد کاربرد کفپوش تایل مرغداری می توان به استفاده در پست های برق و کارخانجات، اشاره نمود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که به سبب بهداشتی بودن این محصولات، در انبارهای نگهداری دارو و محصولات غذایی نیز از آن استفاده به عمل می آید.

مشخصات فنی

  • موارد کاربرد : مرغداری - کارخانجات - اماکن صنعتی
  • رنگ بندی:سیاه - قرمز- سفید- آبی - سبز

Share