ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

کفپوش گرانولی 20 میل

خانه - - کفپوش گرانولی 20 میل

کفپوش گرانولی 20 میل

این کفپوش لاستیکی مخصوص کفپوش با ضخامت 2 سانت نوعی از کفپوش گرانولی است که از لاستیک بازیافتی تولید می­شوند و گزینۀ بسیار مناسبی برای داشتن کفپوشی راحت و بادوام می­باشند. ضخامت کفپوش گرانولی 20 میل بقدری هست که بتوان از آنها در باشگاه ورزشی استفاده نمود و بر روی آنها ورزش کرد. اما در عین حال، ضخامت آنها برای استفاده در کاربردهای منازل مسکونی از قبیل کفپوش کردن زیرزمین نیز کافی است . از تشک­های لاستیکی می­توان در فضاهای باز استفاده کرد زیرا حاوی مقداری از مواد EPDM هستند که آنها را در مقابل اثرات مضر اشعۀ ایکس مقاوم می‌کند. این تایل های قابل نصب را تهیه نمایید و مزایایی همچون دوستدار محیط زیست بودن و نصب آسان را تجربه کنید.

کفپوش لاستیکی

مناسب برای پا: یکی از دلایل اینکه این تشک­های گرانولی بسیار محبوب هستند این است که راحتی لازم را برای پاها فراهم می­کنند. برای مثال، اگر از این کفپوش ها بعنوان کفپوش ورزشی در باشگاه، جایی که معمولا رفت و آمد پاها در آن به شدت بالا است، استفاده شود می­توانند سطحی ایجاد کنند که موجب کاهش فشارهای غیر ضروری در مفاصل و عضلات پاهای شما گردند.

حفاظت سطح : از آنجا که این کاشی­های لاستیکی کف دارای ضخامت 1 اینچی هستند، هر کاشی  استفاده شده  در فضای بیرون از خانه، می­تواند بصورت عالی از کف محاظت نماید. اشیاء سنگین یا رفت و آمد مکرر می­تواند به سطوحی مانند چوب خسارت وارد نماید. با نصب این سطح لاستیکی بادوام، شما در واقع یک حائل میان سطح کف و فشارهای خارجی بر روی آن از سوی عواملی مانند تردمیل یا مبل و نیمکت ایجاد می­کنید.

ویژگی دیگری که باعث شده این تشک­های لاستیکی محبوبیت بالایی کسب کنند، سهولت نصب کفپوش گرانولی 20 میل  است. این باعث می­شود که خود شما نیز بتوانید آنها را نصب کنید و بدون نیاز به شخص ثالث برای نصب آنها، مجبور به تقبل هزینه­های اضافی ناخواسته نشوید. هر کاشی که در فضای بیرون از خانه نصب می­گردد دارای یک سوراخ می­باشد. این سوراخ­ها محل نصب گیره­های اتصالی مخصوصی هستند که هر کاشی را محکم در کنار دیگری قرار می­دهد. زیبایی کاشی­های در هم چفت شده به خاطر طبیعت آنها است که آسان نصب می­شوند. با انتخاب این کاشی­ها در وقت و هزینۀ خود صرفه‌جویی نمایید.

مشخصات کفپوش گرانولی 20 میل

  • اندازه: 100 در 100 اینچ
  • ضخامت: 20 اینچ
  • مواد: 60% از لاستیک­های بازیافتی
  • سختی: 60 شور اِی (Shore A)
  • رنگ­بندی: قرمز، سبز، آبی، سیاه

مزایای بیشتر:

  • برای نصب دائمی این پوشش لاستیکی می­توان از چسب استفاده کرد
  • کاملا مناسب برای استفاده در باشگاه، کفپوش کردن زیرزمین، پوشش فضای بیرون خانه، پوشش زمین بازی، کف نمایشگاه­های تجاری، و موارد دیگر
  • موجود بودن رمپ­های مختلف بر اساس تقاضا. رمپ­های شیبدار مناسب ایجاد ایمنی در نقاط ورودی بوده و برای حرکت وسایل چرخدار بر روی این تشک­ها مفید هستند.

کاربردهای کفپوش گرانولی 20 میل:

کفپوش اتاق ایروبیک، تشک­های لاستیکی ضد فرسایش، خطوط مونتاژ، کف زیر شیروانی، سالن­های مهمانی، انبارها، کاشی­های کف زیرزمین، سالن بسکتبال، عرشۀ قایق، سالن تمرینات هوازی، تشک­های بازی کودکان، تشک­های بالشی نرم، تشک تعلیم سگ، کفش­های سوارکاری، تشک­های مخصوص تمرینات ورزشی، امکانات فست فود، محافظ کف، کاشی کف گاراژ، زمین گلف، تجهیزات باشگاهی، باشگاه­های سلامتی، تشک­های مخصوص کارهای سنگین، باشگاه­های خانگی، میدان یخ­بازی، کاشی­های مخصوص کفپوش­های صنعتی، زمین اسکیت، تشک­هایی که به هم چفت می­شوند، اتاق­های رختکن، هنرهای رزمی، کلوب­ ها، پاسیوها، کاشی جلوی در، پوشش زمین بازی، کف­های بازیافتی، رستوران­ها، سنگ­نوردی، راهروها، کلبه­های مخصوص اسکی، محافظ تیرک، ورزش­های رزمی، کفپوش نمایشگاه­های تجاری، تشک مخصوص آموزش، کاهش لرزش، سالن بدنسازی

تمیزی

این کاشی­های به هم چفت شده را می­توان با استفاده از از هر نوع پاک­کننده ملایم و یک دستمال مرطوب تمیز کرد. از آنجا که این کاشی­ها در یکدیگر چفت شده­اند، می­توان آنها را از هم جدا کرد و در خارج از خانه آنها را با شلنگ آب شست و تمیز کرد. در صورت تمایل، می­توان از مواد شویندۀ بهداشتی نیز استفاده نمود.

ثبت سفارش

برای سفارش محصول مورد نظر کافیست
فرم زیر را ارسال کنید تا در سریعترین زمان
با شما تماس بگیریم. همچنین برای تسریع
در فرایند سفارش محصول می توانید از طریق
شماره های تماس مندرج در انتهای سایت
با ما تماس بگیرید.

لطفا صبر کنید

 

 

 

 

مشخصات فنی

  • ابعاد:100 در 100 - 50 در 50
  • ضخامت :2 سانتیمتر
  • رنگ بندی:قرمز - آبی - نارنجی - زرد - سبز - فسفری - قهوه ای - طوسی - خاکستری - سیاه - سفید - بنفش - صورتی - سرمه ای -

Share