ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

کفپوش لاستیکی 50 در 50

خانه - - کفپوش لاستیکی 50 در 50

کفپوش لاستیکی 50 در 50

کفپوش لاستیکی 50 در 50 ساخته شده از لاستیک های با کیفیت و مواد گرانولی است. در ساختار کفپوش لاستیکی 50 در 50 از ترکیب نوعی چسب صنعتی، لاستیک  خرد شده و فشرده استفاده شده است. این کفپوش ها به دلیل برخورداری از استحکام، تراکم مناسب و بالا، برای استفاده در فضا ها و اماکن روباز بسیار کاربرد دارد. کفپوش لاستیکی 50 در 50 از انواع کفپوش گرانولی می باشد. این محصول به نام کفپوش ضربه گیر باشگاه بدنسازی  و کفپوش پلاستیک نیز شناخته می شود. این کفپوش ها به دلیل برخورداری از وزن بالا به راحتی در کنار هم قرار گرفته و ثابت می ماند. در برخی مواقع نیز برای ثابت نگه داشتن آن به وسیله پیچ استفاده می گردد. این کفپوش ها به دلیل خاصیت ضربه پذیری بالا، فشار و وزن زیاد را تحمل می نمایند. در قسمت زیر کف پوش های لاستیکی کانال هایی قرار می گیرد که در مواقع بارانی برای عبور آب باران کاربرد دارد. کفپوش لاستیکی در برابر باد و باران از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین در اثر تابش نور آفتاب و فشار وارد شده توسط وسایل سنگین، دچار آسیب دیدگی و خرابی نمی گردد.

موارد کاربرد و استفاده کفپوش لاستیکی 50 در 50

کفپوش لاستیکی 50 در 50 به دلیل خاصیت ضربه پذیری بالا در پارک ها و محیط های بازی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به منظور کاهش آسیب احتمالی به کودکان در فضای مهد کودک نیز از این کفپوش ها استفاده می شود. در اماکن ورزشی نیز می توان از این نوع کفپوش نهایت استفاده را برد. برای پوشش کف باشگاه ها، سالن های ورزشی، استادیوم ها و سالن تمرین های نظامی، کفپوش لاستیکی 50 در 50 یک گزینه مناسب و مفید می باشد. کاربرد دیگر این کفپوش در اماکن عمومی، محیط ها و فضاهای تفریحی و سرگرمی نظیر فروشگاه‌ های بزرگ، فضای سبز،  زمین بازی، شهر بازی، ایستگاه راه آهن و پارک ها می باشد. در مراکز انتقال برق، کارگاههای آموزشی و محیط های مرتبط با تاسیسات برق نیز این نوع کفپوش قابلیت استفاده را دارد.  در ساختمان هتل ها و محیط های خدماتی و اداری و همینطور مسکونی نیز کفپوش لاستیکی کاربرد دارد. در باشگاه های ورزشی، پل عابر پیاده، اصطبل نگهداری حیوانات، پارکینگ ها و باشگاه های بدنسازی نیز می توان از کفپوش لاستیکی 50 در 50 استفاده نمود. بکارگیری در محیط کارخانه ها و مراکز صنعتی، انجام عایق کاری و پوشش دادن قسمت های مختلف پشت بام از کاربردهای مفید و مناسب این محصول به شمار می رود.

مزیت ها و ویژگی های مهم و تاثیر گذار کفپوش لاستیکی 50 در 50

یکی از ویژگی ها و مزایای مهم کفپوش لاستیکی 50 در 50 علاوه بر عوامل کیفی بادوام و  مطلوب، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای محصول یکی از عوامل مهم و اصلی استقبال و توجه مشتریان در این زمینه می باشد. همچنین تنوع طرح ها و مدل های این نوع کفپوش همواره یکی از علل انتخاب این محصولات  محسوب می شود.  کفپوش ها به راحتی قابل نصب و استفاده می باشند.  همچنین به منظور رعایت اصول بهداشتی امکان شستشو و نظافت را دارند. یکی از ویژگی های بارز این محصولات خاصیت انعطاف پذیری و دوام بالای آن است. این کفپوش ها علاوه بر ضد آب بودن به عنوان عایق رطوبت نیز مورد استفاده قرار می گیرند.  در تهیه و ساخت محصولات تمامی استاندارد های حفاظتی و ایمنی رعایت می شود. کفپوش لاستیکی 50 در 50 در برابر عوامل مختلف محیطی، مواد شیمیایی، ساییدگی و گرد و خاک دارای مقاومت بالایی می باشد. خاصیت ضربه پذیری بالای این محصول نیز یکی از فاکتورهای قابل توجه و مهم به شمار می رود. همچنین  خاصیت ضد لغزش بودن این کفپوش لاستیکی از مزیت های شاخص آن محسوب می گردد. کفپوش های لاستیکی به دلیل برخورداری از مواد اولیه با کیفیت، مرغوب و ترکیبات دقیق از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند. این محصولات به دلیل این ویژگی های بارز و قابل توجه در رفع و پاسخگویی بسیاری از نیازهای مصرف کنندگان آن عمل می کنند. با خرید و سفارش کفپوش لاستیکی 50 در 50 ضمن ایمن سازی و سالم سازی فضا، زیبایی و جذابیت محیط مورد نظر را نیز با خود به همراه دارد.

کفپوش گرانولی 6 ضلعیکفپوش های لاستیکی در دو مدل پشت صاف و شانه تخم مرغی تولید و عرضه می گردد. مدل شانه تخم مرغی در اماکن صنعتی، مراکز تولیدی، کارخانه ها و پارک ها کاربرد دارد. همچنین از این مدل در محیط های نگهداری حیوانات و همین طور اصطبل آنها مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش تاتامی و کفپوش لاستیکی را می توان با یکدیگر به کار برد. برای مکان ها و فضاهای سرپوشیده و سر بسته از کفپوش تاتامی و برای استفاده در فضاهای باز می توان از کفپوش لاستیکی بهره برد. برای نگهداری و نظافت کفپوش لاستیکی 50 در 50 می توان از مواد شوینده ملایم  و معمولی استفاده نمود تا برای مدت زمان طولانی ظاهر و شکل آن تمیز و جذاب باقی بماند. استفاده از کفش های فوتبال و استوک دار بر روی کفپوش های لاستیکی مشکلی ندارد و راه رفتن پیوسته و مداوم بر روی آن موجب آسیب دیدگی و پارگی کفپوش نمی شود. خاصیت ارتجاعی بالا در این نوع کفپوش ها در محیط‌ های آب و هوای نامساعد و یخبندان بسیار کاربرد دارد چرا که یخ بر روی آن ها شکسته می شود.

 

نکات مفید و مهم در استفاده از کفپوش لاستیکی 50 در 50

کفپوش لاستیکی 50 در 50 به دلیل  گرانول موجود در آن در اغلب موارد به صورت درخشان می باشد که این ویژگی نمایانگر کیفیت بالای محصول است. همچنین  نباید هیچگونه ریزشی در سطح محصول موجود باشد. این نوع کفپوش ها باید از ضخامت هموار، یکپارچه و یک دست برخوردار باشند. برای نصب کفپوش لاستیکی ابتدا باید سطح مورد نظر از هر گونه گرد و خاک و برآمدگی عاری باشد. در برخی مواقع ممکن است مردم به دلیل نا آشنایی با این نوع کفپوش ها، از مزیت ها و ویژگی های بارز محصولات اطلاع نداشته باشند. یکی از مسائل و تصوراتی که در ذهن اغلب مردم ممکن است به صورت اشتباه در این رابطه وجود داشته باشد، این است که استفاده از کفپوش های لاستیکی سبب می شود بوی لاستیک همیشه در خانه بماند. در توضیح این مسئله باید ابراز نمود که اگر چه کفپوش ها در ساختار خود از لاستیک بهره می برند اما پس از نصب و طی شدن چند روز از  نصب آن و قرار گرفتن کفپوش در معرض جریان هوا دیگر بوی لاستیک به مشام نخواهد رسید. یکی دیگر از باورهای نادرست که در مورد کفپوش های لاستیکی وجود دارد، استفاده از این کفپوش ها در سالن‌ های بسکتبال است. استفاده از این نوع کفپوش ها در  سالن های بسکتبال در زمانی که ورزشگاه برای در اختیار گرفتن توپ به هوا بلند می شود و سپس به روی زمین فرود می آید موجب ایجاد آسیب و صدمه جدی در او می شود. به همین جهت استفاده از این کفپوش ها در این نوع سالن ها مناسب نمی باشد. کفپوش های لاستیکی دارای تفاوت زیادی نسبت به کفپوش های اسفنجی می باشد. کفپوش های اسفنجی از جنس فوم ای وی ا هستند و برای صندلی دوچرخه، تشک بچه و پد های دیواری  مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین اسفنج ها از وزن سبک تری برخوردار هستند. اما کفپوش های لاستیکی از  لاستیک های بازیافتی تولید و عرضه می گردند و دارای دوام، تراکم و استحکام بالاتر می باشند.

با سفارش و خرید کفپوش لاستیکی 50 در 50 علاوه بر کیفیت و استحکام بالای این محصول، به دلیل خاصیت ضربه پذیری آن در کاهش آسیب های احتمالی و همینطور قیمت مناسب و مقرون به صرفه، می توان از سایر مزایای مفید و مطلوب این محصولات برخوردار شد.

مشخصات محصول

  • ابعاد:50 در 50 سانتی متر
  • رنگ بندی:سبز - قزمز اخرایی - طوسی - نارنجی - آبی - زرد - سیاه - بنفش - رنگ های سفارشی
  • مشخصات فنی:رویه ضد UV ، ضد سایش و مقاوم در برابر باران و اشعه خورشید
  • کاربرد: مدرسه ، حیاط مهدکودک ، باشگاه بدنسازی ، باغ و ویلا و سایر اماکن

Share