ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

فوم سیبل تیراندازی

فوم سیبل تیراندازی

فوم سیبل تیر اندازی با تیر و کمان یکی ا انواع فوم هلی سخت ای وی آ می باشد. قبل از آن‌که به توضیحی در مورد فوم سیبل تیراندازی بپردازیم، کمی در مورد فوم و ورق فوم‌هایی که در تولید فوم سیبل تیراندازی نقش دارند، توضیحاتی خدمتتان ارائه می‌دهیم.

سیبل فومی همان‌طور که از نامش پیداست از فوم ساخته شده است. فوم ماده‌ای از مخلوط گاز و جامد یا گاز و مایع است. ورق فوم مانند فوم سیبل تیراندازی، از فوم‌های تولیدشده ساخته می‌شود که اضافات آن از بین رفته است. ورق فوم‌ها اولین بار برای استفاده در صنعت کفاشی به کار برده شد. پس از گذشت یک دهه نیاز به ورق فوم‌ها برای ساخت وسایل و محصولات دیگری نیز احساس شد و به این ترتیب ورق فوم‌ها را در محصولات دیگر نیز به کار بردند.فوم تیر و کمان سیبل فشرده

با توجه به گسترده‌تر شدن مصرف ورق فوم‌ها، به دلیل ازدیاد تولید آن‌ها، نیاز به ماشین‌آلات پیشرفته نیز احساس شد تا جایی که امروزه ورق فوم صرفاً با ماشین‌آلات پیشرفته تولید می‌شود. این ماشین‌آلات در حال حاضر در ایران فقط در اختیار کمتر از ده شرکت قرار دارد و از این ده شرکت فقط پنج شرکت به طور تخصصی در حال تولید هستند.

تولید ورق فوم‌های مانند فوم سیبل تیراندازی  و ورق فوم طی سازی به دلیل دقت بالایی که در فرمول و رعایت استانداردهای خاصی که لازم دارد، بسیار مشکل است. ضمناً فوم‌ها به دلیل خاصیت اشتعال‌زایی، به دقت مضاعفی در تولید نیاز دارند. دقت در زمان پخت فوم و از بین بردن ناخالصی در مواد فوم از مواردی است که باید دقت فراوانی شود.

ویژگی‌های ورق فوم:

  • رنگ‌بندی متنوع و زیبای ورق فوم‌ها که بنا به کاربردهای مختلف، متفاوت‌اند.
  • ورق فوم‌ها فاقد ناخالصی هستند و چنانچه ناخالصی در مواد اولیه آن‌ها باشد، فوم حالت واقعی و طبیعی خود را از دست می‌دهد و یا شکننده‌تر می‌شود یا نرم‌تر و یا …
  • ابعاد و ضخامت ورق فوم‌ها در سرتاسر فوم باید یکنواخت باشد. هیچ زدگی یا حباب گاز و یا … نباید بر روی ورق فوم‌ها وجود داشته باشد.
  • به هیچ وجه ورق فوم نباید از خود پودری تولید کند حتی در هنگام برش. تولید پودر نشان دهنده جنس نامرغوب آن است.
  • تمامی ورق فوم‌ها به نوعی خاصیت برگشت‌پذیری دارند و بنا به نوع کاربردشان، درجه برگشت‌پذیری آن‌ها متفاوت است.
  • ورق فوم‌ها ضد آب و ضد مواد شوینده هستند و باز هم بنا به نوع کاربردشان درجه ضد آب بودنشان متفاوت است.
  • ابعاد پرطرفدار ورق فوم‌ها، ١٥٠ سانتی‌متر در ٢٣٠ سانتی‌متر است.

فوم سیبل تیراندازی چیست؟

سیبل تیراندازی یکی از تجهیزات ورزشی پر استفاده در ورزش تیراندازی با کمان است. فوم سیبل تیراندازی یکی از انواع فوم از دسته ورق فوم‌های صنعتی به شمار می‌رود. فوم سیبل از مواد اولیه EVA (اتیلن وینیل استات) ساخته شده است و در ابعاد مختلف برای ساخت سیبل‌های متفاوت استفاده می‌شود.

اتیل وینیل استات از مواد اولیه‌ای است که در تولید انواع ورق فوم‌های باکیفیت کاربرد دارد. از این ماده در تولید فوم‌های پزشکی، ورق فوم‌های گلسازی، فوم‌های ارتوپدی، ورق فوم‌های صنعتی، کشتی‌سازی، صنعت خودرو، صنعت تی سازی و ورق فوم‌های تی و بسیاری از صنایع دیگر به عنوان مواد اولیه استفاده می‌کنند. معمولاً ضخامت فوم سیبل تیراندازی پنجاه میلی‌متر تا شصت میلی‌متر به بالا است و به شکل چهارگوش (130 در 130) در ورق‌های ضخیم تولید می‌شود. این فوم‌ها از نوع فوم ای وی ای نیمه فشرده و فشرده تولید می‌شود و برای ورزش تیراندازی با کمان بسیار مناسب می‌باشد.

از آنجایی که فوم سیبل تیراندازی بارها و بارها مورد استفاده تیراندازان قرار می‌گیرد، باید بسیار بادوام و محکم باشد؛ و در کارخانه ما، فوم سیبل باکیفیت بالا زیر نظر مهندسین خبره که اطلاعات آن‌ها همیشه به‌روز است، تولید و به بازار عرضه می‌شود. سیبل‌های تولیدی ما به صورت‌های آپارتمانی و فدراسیونی است که این دو در اندازه ابعاد کاملاً با هم متفاوت‌اند.

سیبلهای آپارتمانی معمولا جهت استفاده بوسیله پرتاب دارت است. این سیبلها دارای مقاومت کمتری نسبت به سیبل تیراندازی با تیرکمان است. به همین دلیل نمیتوان از این سیبل فومی برای پرتاب تیر از کمان استفاده نمود.

ویژگی‌های فوم سیبل تیراندازی:

  • فوم سیبل تیراندازی دارای ضخامت بالا و در نهایت نتیجه بهتر در نوع تیراندازی با تیر و کمان و استفاده در منزل برای پرتاب دارت است.
  • فرمولاسیون فشرده و نیمه فشرده برای کاربرد در موارد گوناگون خانگی و فدراسیونی.
  • فوم سیبل تیراندازی دارای دوام بالا و کیفیت مناسب برای استفاده طولانی مدت از آن می باشد.
  • فوم سیبل تیراندازی مقاومت بالا برای استفاده مداوم از آن را دارد.
  • فوم سیبل تیراندازی ضد آب و قابل شستشو بدون مواد شوینده است. چنانچه با مواد شوینده قوی شسته شود، احتمال آسیب‌دیدگی دارد.
  • قیمت مناسب برای خرید توسط اشخاص مختلف با قدرت خرید متفاوت.

اطلاعات محصول :

  • ابعاد:130 در 130 سانتی متر
  • ضخامت:6 سانتی متر
  • جنس:فشرده-نیمه فشرده - نرم

Share