ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

فوم زیره کفش

خانه - - فوم زیره کفش

فوم زیره کفش

فوم زیره کفش

اگر با دقت کافی، به لایه ی زیرین کفش های خود نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بیرونی ترین لایه ی کفشتان، با فومی فشرده ومخصوص پوشانده شده است و این فوم ها ضخامت های مختلف و برش های بسیار متنوعی دارند. فوم زیره ی کفش در واقع همان لایه ای است که منجر به انعطاف پذیری و ضربه پذیری کفش شما می شود و قدم زدن با آن را برایتان آسان تر و دلپذیرتر می نماید. فوم زیره ی کفش غالبا از پلی اتیلن سبک تولید می گردد و کیفیت و ماندگاری آن نقش بسیار مهمی را در درجه ی کیفی کفش مورد نظر ایفا می نماید.

ویژگی های فوم زیره کفش و دمپایی هتلی

راحتی، سبکی و انعطاف پذیری از مهم ترین ویژگی های یک کفش خوب و با کیفیت می باشد و یکی از مهم ترین بخش های هر کفش که کیفیت و راحتی آن را تضمین می کند، فوم زیره کفش است. یک فوم زیره کفش مرغوب با هر گام فرد خود را انطباق می دهد و به هنگام قرار گرفتن بر روی سطوح ناهموار، از وارد شدن ضربه به پا جلوگیری می نماید. یک فوم زیره کفش با کیفیت بسیار سبک است و وزن اضافی را به پا تحمیل نمی کند. از دیگر ویژگی های یک فوم زیره کفش، مقاومت آن در برابر سایش است و همین مساله باعث می شود تا دوام و ماندگاری کفش های مرغوب بیشتر شده و طول عمر آن ها در مقایسه با دیگرکفش های تولید شده در بازارافزایش بسیار یابد.

فوم‌های زیره کفش را می‌توان بر اساس معیارهای مختلفی مورد بررسی قرار داد. از جمله پارامترهای تاثیرگذار بر کاربرد و افزایش کیفیت فوم عبارتند از:

  • چگالی
  • تراکم
  • مقاومت
  • قابلیت تنفس

فوم‌ها از نظر میزان فشردگی و چگالی‌شان با یکدیگر متفاوتند. همین موضوع سبب می‌شود در دیگر خصوصیات آن‌ها نیز تغییر ایجاد شود. برای مثال هر چه فوم تراکم بالاتری داشته باشه قابلیت تنفس و جریان هوا در آن کاهش پیدا می‌کند. فوم زیره کفش و دمپایی به شکل های فوم ورقه ای و فوم رول تولید و عرضه می گردد.

از سوی دیگر با کاهش تراکم این قابلیت بیشتر شده و همچنین وزن فوم سبک‌تر می‌شود و در نتیجه دمپایی و کفش ساخته شده از آن نیز سبک‌تر خواهند بود.

ساختار فوم و مواد اولیه‌ی به کار رفته در آن و همچنین در خصوصیات کلی آن نیز تغییر ایجاد می‌کند. برای مثال برخی از فوم‌ها به راحتی تغییر شکل نمی‌دهند. اما این اتفاق در برخی دیگر از آن‌ها با رسیدن فشار به مقداری خاص مشاهده می‌شود و ممکن است فوم فرم اولیه‌اش را از دست بدهد. برخی از آن‌ها نظیر مموری فوم پس از آن‌که در اثر یک نیروی خارجی تغییر شکل دادند، به راحتی به شکل اولیه خود باز می‌گردند.

فوم‌ها به دلایل مختلفی به عنوان زیره کفش و دمپایی انتخاب می‌شوند. یکی دلایل این امر مزایای بی‌شمار این مواد اولیه است. در زیر مهم‌ترین خصوصیات و مزایای این فوم‌ها را از نظر خواهیم گذراند.

خرید فوم زیره کفش با استاندارهای جهانی

شرکت گرانول ، لاستیک و فوم ایران که یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع فوم وکفپوش گرانولی لاستیکی است، موفق به تولید انواع فوم زیره کفش مطابق با استانداردهای جهانی شده است و بدین ترتیب بسیاری از تولید کنندگان داخلی را بی نیاز از خرید محصولت وارداتی و خارجی با قیمت های بالا نموده است. بدین ترتیب تمامی تولید کنندگان کفش، کیف، دمپایی و ساک های ورزشی می توانند، انواع فوم زیره کفش مرغوب و با کیفیت را با کم ترین قیمت ممکن خریداری نموده و ازمحصولاتی مرغوب و با کیفیت، با دوام و ماندگاری بالا برخوردار گردند. با مراجعه به سایت شرکت….. می توانید با انواع محصولات این تولیدی آشنا شده و تجهیزات مورد نیاز خود را در حجم و مقدار مورد نظر و به قیمت عمده فروشی ها خریداری نمایید. با خرید فوم زیره کفش مرغوب و با کیفیت و استفاده از آن در تولید محصولات داخلی می توان، محصولاتی با استانداردهای جهانی را تولید نموده و میزان رضایت مشتری از محصولات داخلی را به طور چشمگیری افزایش داد.

 

اطلاعات محصول :

  • رنگ:مشکی - سفید - قهوه ای - کرم - آبی - قرمز - طوسی -
  • ابعاد: ابعاد متنوع بسته به سفارش مشتری

Share