ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

دیوارپوش مهدکودک طرح خرس

خانه - , - دیوارپوش مهدکودک طرح خرس

دیوارپوش مهدکودک طرح خرس

ایمنی دیوار در مهدکودک نکته ای ضروری جهت جلوگیری از آسیب دیدگی کودکان در مهدکودک و فضای بازی است. دیوارپوش مهدکودک طرح خرس یکی از انواع دیوارپوش فومی شرکت گرانول جهت ایمن سازی دیوار است . یکی از فاکتورهای ضروری و اساسی برای محیط مهدکودک، ایمن سازی حیاط و دیوار مهدکودک می باشد. دیوارپوش مهدکودک طرح خرس

دیوارپوش مهدکودک طرح خرس از فوم نرم و ضربه گیر ساخته شده است. این دیوارپوش ها با ضخامت مناسب و ضربه گیری بالا به خوبی از انتقال ضربه به سر و بدن کودک در هنگام بازی و برخورد با دیوار و نرده جلوگیری می کند. از همین رو این دیوارپوش های فومی در مهدکودک ها و مراکز تحت نظر بهزیستی در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد.ایمن سازی حیاط و دیوار مهدکودک با تامین سلامت و امنیت کودک رابطه تنگاتنگی دارد. برای کاهش آسیب ها و صدمات فیزیکی به کودک، لازم است که ایمن سازی محیط و فضای استفاده کننده از آن با دقت ویژه صورت پذیرد.

 

ویژگیهای دیوارپوش مهدکودک طرح خرس

  •  طرح زیبا و شاد مناسب روحیه کودکان
  • ضخامت مناسب 10 میل با ضربه گیری بالا
  • جلوگیری از آسیب دیدن کودک در هنگام برخورد با دیوار در زمان بازی و تحرک
  • قابلیت شستشو و تمیز شدن

 

شرکت فوم ، لاستیک و گرانول تولید کننده عمده انواع تاتامی ، فوم کفپوش و دیوارپوش فومی می باشد. دیوارپوش فومی طرحدار به صورت رولی تولید می شود. طول این رول ها 50 متر و به عرض 1 متر یا 100 سانتی متر می باشدو همچنین ضخامت دیوارپوش فومی مهدکودک 10 میلی متر یا 1 سانتی متر می باشد. قیمت دیوارپوش فومی مهدکودک شرکت فوم و گرانول ایران بسیار مناسب می باشد. به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم از کارخانه قیمت تاتامی ، دیوارپوش فومی و سایر محصولات شرکت ما بسیار به صرفه و مناسب برای مصرف کننده نهایی می باشد.

دیوارپوش مهدکودک طرح خرس با الهام از اصول روانشناسی کودک و از فوم نرم و بهداشتی تولید می شود. در تولید این دیوارپوش ها تمام اصول بهداشتی و سلامتی در نظر گرفته شده و کارخانه اصول و استاندارد مورد تایید وزارت بهداشت را دارا می باشد.

دیوارپوش فومی مهدکودک علاوه بر دیوارپوش مهدکودک طرح خرس در طرح های دیگر مانند طرح خرگوش ، دیوارپوش فومی طرح برگ ، طرح باب اسفنجی و دیوارپوش ساده رنگی فومی نیز تولید و ارایه می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش مهدکودک ، کفپوش گرانولی ، دیوارپوش طرحدار و سایر محصولات فومی و لاستیکی شرکت گرانول و فوم ایران با مشاورین ما از طریق تلفن تماس بگیرید .

 

 

اطلاعات محصول :

  • رنگ بندی:رنگ زمینه سفید با طرح رنگی
  • ضخامت:10 میلی متر
  • کاربرد: دیوار ، پله و نرده مهدکودک ، مدرسه و خانه بازی

Share