ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

تخته استپ بدنسازی

خانه - , - تخته استپ بدنسازی

تخته استپ بدنسازی

تخته استپ بدنسازی محصولی پر استفاده در ایروبیک، بدنسازی و سایر رشته های ورزشیست. این محصول به نام هایی مانند استپ فومی ، تخته استپ ایروبیک، استپ تی آر ایکس و استپ 3 لایه فومی نیز نامیده می شود. این محصول در کنار کفپوش گرانولی و تاتامی از تولیدات شرکت لاستیک و گرانول و فوم ایران می باشد.

تخته استپ بدنسازی استاندارد تشکیل شده از 3 لایه فومی به هم چسبیده و دو دستگیره در طرفین است. ضخامت هر لایه تقریبا 3 سانتی متر و ضخامت استپ 9 سانتی متر است. ورزشکاران با بالا و پایین رفتن روی تخته استپ و استفاده از این پله فومی در حرکات ورزشی مختلف بر تنوع حرکات ورزشی و تمرینی خود می افزایند.

استپ بدنسازیحرکت اسکوات یا اسکات از حرکات مهم در فیتنس و بدنسازی می باشد. استفاده از استپ فومی انجام این حرکت را بسیار ساده تر می کند. همچنین امکان انجام حرکات تمرینی و ورزشی متنوعی در خانه و باشگاه با استفاده از این محصول وجود دارد. از این رو این استپ های فومی به وفور در باشگاه ها ، باشگاه خانگی و فضای باز در باغ و ویلاهای شخصی استفاده می شوند. می توان گفت تخته استپ فومی یکی از اصلی ترین ابزار برای انجام حرکات ایروبیک و بدنسازی و ورزش های هوازی است.

مشخصات تخته استپ بدنسازی

  • ابعاد 60 در 32 سانتی متر
  • ضخامت 9 سانتی متر ( امکان تولید در ضخامت بیشتر و کمتر هم وجود دارد)
  • مناسب فیتنس، ایروبیک، بدنسازی و انواع تمریناسنپ فومی

ما به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم انواع کفپوش گرانولی، تاتامی، تخته استپ، مت یوگا و سایر تجهیزات ورزشی و سرگرمی مانند مجموعه بازی پلی اتیلنی پارک خود را ملزم به رعایت بهترین کیفیت و ارایه محصولات با کیفیت و درجه یک می دانیم. محصولات ما به طور گسنرده در پارک ها ، باشگاه های ورزشی و مهدکودک ها و سایر مراکز استفاده می شود.  تخته استپ بدنسازی فومی از بهترین فوم بهداشتی و مناسب ورزش و سلامتی تهیه می شود. امکان تولید استپ ورزشی در رنگ بندی متفاوت و در ابعاد و ضخامت های متنوع و بنا به سفارش و نظر مشتریان گرامی وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید استپ ایروبیک با بهترین قیمت و سفارش سایر محصولات با مشاورین ما تماس بگیرید.

مشخصات

  • کاربرد:بدنسازی - فیتنس - ایروبیک
  • ابعاد:3 لایه ضخامت 9 سانت - ابعاد 32 در 60 سانت

Share