ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

گرانول، بزرگترین کارخانه تولید و عرضه انواع کفپوش گرانولی و لاستیکی در ایران

کفپوش گرانولی برای اولین بار در دهه 90 شمسی وارد بازار ایران شد. این محصول در ابتدا یک محصول وارداتی با قیمت بالا بود که به عنوان راه حلی برای ایمن سازی کف باشگاه معرفی شد و مورد استقبال باشگاه داران قرار گرفت. با توجه به وارداتی بودن این محصول خرید و تجهیز کف باشگاه بدنسازی برای همه باشگاه داران میسر نبود. کارخانه گرانول با توجه به نیاز داخلی به این محصول تصمیم به تولید کفپوش گرانولی با کیفیت مشابه نمونه های خارجی و با قیمتی به مراتب ارزان تر نمود. کارخانه صنعتی تولیدی گرانول به عنوان بزرگترین مرجع ارایه انواع کفپوش لاستیکی و کفپوش گرانولی از سالیان پیش بنا به تقاضای بازار داخلی و با هدف بی نیازی بازار داخلی از واردات این محصول و همچنین صادرات این محصول اقدام به تولید و عرضه انواع کفپوش های گرانول می نماید. کفپوش گرانولی با نام های دیگر مانند کفپوش گرانول ، لاستیک زیر وزنه ، کفپوش پارکی ، گرانول باشگاهی، کفپوش لاستیکی یا کف پوش فضای باز نیز نامیده می شود. کفپوش گرانول نوعی از کفپوش لاستیکی است که برای پوشاندن سطوح مختلف استفاده می گردد. این کفپوش از ترکیب گرانول لاستیک با مش مناسب و چسب لاستیک صنعتی پس از پروسه حرارت دهی در قالب های مخصوص تولید می گردد. کفپوش گرانول با اسم ها و عناوین دیگری نیز نامیده و شناخته می شود برخی از سایر اسامی و عناوین کفپوش گرانول عبارت است از: کفپوش لاستیکی ، کفپوش گرانولی ، کفپوش پارک ، لاستیک ضربه گیر باشگاه و گفپوش لاستیکی زیر وزنه.

کفپوش گرانولی چیست؟

کفپوش گرانول (granule)  که در لغت بمعنی گلوله‌های ریز می‌باشد، اصطلاحی است که برای نامیدن دانه‌های ریز پلیمری که از بازیافت ضایعات پلاستیکی و لاستیکی به دست می‌آید. این صنعت که در سال ۱۹۸۵ و با ابتکار مردی برای بازیافت لاستیک‌های استفاده شده از محل دفن زباله های محلی آغاز شده بود، اینک به صنعتی پیشرو بدل شده است. از این گرانول‌ها که حاصل بازیافت لاستیک و پلاستیک هستند، به عنوان مواد اولیه تولید کف‌پوش‌های گرانولی استفاده می‌شود. هر چه گرانول مورد استفاده یک‌دست‌تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، کف‌پوش تهیه شده از این گرانول‌ها با کیفیت‌تر خواهد بود. تراکم، از دیگر فاکتورهای کیفیت در کفپوش گرانولی است؛ هر چه تراکم بیشتر و فضاهای خالی بین گرانول‌ها کمتر باشد استحکام و سختی این کفپوش بیشتر خواهد بود.کفپوش گرانولی

یکی از کلیدی ترین نکات برای سنجش کیفیت کفپوش گرانول دانسیته و تراکم کفپوش گرانولی می باشد. هرچه تراکم لاستیک بالا تر باشد ذرات لاستیک به هم چسبیده تر بوده و در نتیجه سختی و دوام بالاتری برای کفپوش لاستیکی گرانولی ایجاد می کند. دوام بالای کفپوش گرانولی باعث ماندگاری و عمر بالالی این محصول ، پوسته پوسته نشدن و مقاومت و دوام بالا در برابر باران ، برف و اشعه خورشید می گردد. شرکت لاستیک و گرانول مفتخر است با کیفیت ترین کفپوش گرانولی را با وزن و تراکم مناسب و کیفیت مرغوب عرضه می نماید. خرید کفپوش گرانولی و گرانول باشگاهی از ما با قیمت ارزان و یک سال گارانتی کیفیت و مرغوبیت ارایه می شود تا رضایت و اسایش خاطر خریداران گرامی فراهم گردد.

خصوصیات کفپوش گرانولی استاندارد:

  • تراکم بالا با استفاده از مقدار چسب مناسب
  • مقاومت در برابر برف ، باران و افتاب
  • پوسته پوسته نشدن کفپوش گرانول (بر خلاف نمونه های غیر استاندارد)
  • امکان تولید کفپوش لاستیکیدر ابعاد مختلف از 15 میل تا 75 میل کفپوش ها

کفپوش گرانولی با استحکام و ماندگاری مناسب استفاده های فراوانی در پارک ها ، کفپوش حیاط مهدکودک، کفپوش حیاط مدرسه ، استفاده به عنوان لاستیک زیر وزنه و کفپوش لاستیکی باشگاه بدنسازی دارد. کفپوش گرانول شرکت لاستیک و گرانول دارای استاندارد و تراکم بالا می باشد و مزایای فراوانی نسبت به انواع دیگر کفپوش گرانول موجود در بازار دارا می باشد. هرچند شکل ظاهری کفپوش های گرانولی تولیدشرکت های مختلف ممکن است با هم یکسان باشد ولی تراکم مناسب ، نوع متریال و فرمولاسیون کفپوش گرانول تفاوت فراوانی در کیفیت و کارکرد کفپوش های لاستیکی دارد. نامناسب بودن تراکم کفپوش گرانولی می تواند باعث ترک خوردن ، پوسته پوسته شدن و کاهش عمر و کارکرد این محصول گردد.

کارخانه تولید کفپوش گرانولی ما با بهترین مواد اولیه و ماشین آلالت تولید شده و از نظر کیفیت بی اغراق قابل مقایسه با بهترین نمونه های خارجی می باشد. انواع کفپوش گرانولی تایلی، کفپوش گرانولی پازلی و کفپوش رولی لاستیکی توسط مجموعه ما تولید و برای فروش به باشگاه ها ، زمین های بازی، مدارس و سایر اماکن عرضه میگردد. در صورت نیاز به نصب کفپوش های گرانول عملیات نصب حرفهای توسط کادر مجرب شرکت در سر تا سر کشور انجام می گیرد. ما تاکنون فروش و نصب کفپوش گرانول را در شهرهای مختلف کشور عریزمان از جمله تهران ، شیراز ، کرج ، تبریز، همدان ، اصفهان، یزد، مشهد و سایر شهرها به انجام رسانده ایم.  جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش گرانول باشگاهی، کفپوش پارکی ، خصوصیات کف پوش ها ، قیمت کفپوش گرانولی و خرید کفپوش لاستیکی و خرید فوم با قیمت ارزان تر از بازار و بی واسطه از کارخانه تولیدی با شماره های تماس مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

مزایا و خصوصیات کفپوش گرانولی ما:

  • تنوع رنگ بندی کفپوش ها ، دارا بودن بیش از ۲۰ رنگ زیبا و متنوع
  • کیفیت بالا و گارانتی
  • پوسته ندادن و ترک نخوردن کفپوش های لاستیکی
  • استاندارد بودن و تراکم بالای گرانول ، مقاومت و ماندگاری در برابر آفتاب ، باران و برف
  • امکان تولید ابعاد مختلف (۵۰ در ۵۰ ، ۱۰۰ در ۱۰۰)
  • تولید گرانول در ضخامت های مختلف : گرانول ۲۰ میل ، گرانول ۲۵ میل ، ۳ سانت ، ۴ سانت و ۵ سانت
  • تولید کفپوش های گرانول کف صاف، کفپوش پازلی، کفپوش لاستیکی پایه دار و گرانول شانه تخم مرغی برای استفاده در سطوح و اماکن مختلف

نکات مهم خرید کفپوش گرانولی

1. مواد استفاده شده: باید از موادی استفاده شود که سازگار با سلامت کودکان باشد و بهداشت آن‌ها را تضمین کند.

2. ضخامت: ضخامت کفپوش باید به اندازه کافی باشد تا ضربه و فشار را جذب کند و ایمنی بیشتری را برای کودکان فراهم کند.

3. قابلیت شستشو: باید به این نکته توجه شود که آیا کفپوش قابل شستشو است یا خیر؟

4. طرح و رنگ: باید طرح و رنگی را انتخاب کرد که جذابیت و زیبایی به فضای بازی کودکان بدهد.

5. قابلیت نصب: باید به این نکته توجه شود که آیا نصب کفپوش ساده است یا خیر؟

6. قابلیت جداسازی: باید به این نکته توجه شود که آیا کفپوش جدا شده و مجدداً نصب شده می‌تواند شود یا خیر؟

7. قیمت: باید به قیمت کفپوش توجه کرد و با توجه به کیفیت و ویژگی‌های آن، قیمت مناسبی را انتخاب کرد.

کفپوش لاستیکی گرانولی تولید ما مقاوم ترین و قابل اعتماد ترین نمونه موجود در بین تمامی نمونه های موجود کفپوش گرانولی در ایران به شهادت استفاده  کنندگان این محصول می باشد. کفپوش گرانولی شرکت فوم و لاستیک  مقاومت بالایی در برابر آب ، اشعه خورشید و ضربه و فشار دارد. ما کیفیت و استحکام این محصول را برای مشتریان خود گارانتی می کنیم. همچنین قیمت کفپوش گرانولی با توجه به کیفیت و وزن بسیار بالای آن بسیار مناسب و به دلیل حذف واسطه ها بین کارخانه و مشتری بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ما همواره متعهد به کیفیت و حفظ رضایت مشتریان گرامی بوده و هستیم. از این رو کفپوش گرانولی ما با تضمین کیفیت و مرغوبیت عرضه می گردد. همچنین امکان ارسال کفپوش های لاستیکی به سرسر کشور وجود دارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش گرانول ، کفپوش لاستیکی زیر دستگاه بدنسازی و مشاوره و خرید کفپوش باشگاه و پارک با شماره های تماس سایت یا شماره 09128671161 تماس بگیرید.

تنوع رنگ بندی کفپوش ها

دارا بودن بیش از ۲۰ رنگ زیبا و متنوع و انتخاب رنگ گرانول به سلیقه خریدار

کیفیت بالا و گارانتی

تولید محصولات گرانول با مواد اولیه مرغوب همراه با تضمین کیفیت و اصالت کالا

پوسته ندادن و ترک نخوردن

پوسته ندادن و ترک نخوردن کفپوش های لاستیکی، تراکم بالای گرانول ، مقاومت و ماندگاری

تولید در ابعاد مختلف

تولید در ابعاد 50×50 و ابعاد 100×100  و ضخامت های مختلف گرانول ۲۰ میل ، گرانول ۲۵ میل ، ۳ سانت ، ۴ سانت و ۵ سانت

كفپوش گرانولى، كفپوش لاستيكى، كفپوش باشگاه بدنسازى

محصولات

کفپوش های شرکت فوم و لاستیک ایران

کفپوش لاستیکی گرانولی تولید ما مقاوم ترین و قابل اعتماد ترین نمونه موجود در بین تمامی نمونه های موجود کفپوش گرانولی در ایران به شهادت استفاده کنندگان این محصول می باشد. کفپوش گرانولی شرکت فوم و لاستیک  مقاومت بالایی در برابر آب ، اشعه خورشید و ضربه و فشار دارد.

جدید ترین مطالب آموزشی

مطالب آموزشی درباره نگهداری و خرید کفپوش گرانولی