ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

مواد تشکیل دهنده کفپوش لاستیکی

خانه - کفپوش گرانولی - مواد تشکیل دهنده کفپوش لاستیکی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

مواد تشکیل دهنده کفپوش لاستیکی

مواد تشکیل دهنده کفپوش لاستیکی

وقتی صحبت از کفپوش­ های لاستیکی می­شود، تعداد زیادی از اجزای اصلی و مواد اولیه به عنوان مواد تشکیل دهنده کفپوش لاستیکی لاستیکی وجود خواهند داشت. اگرچه تمام محصولات لاستیکی نیازمند عناصر مختلفی هستند، شمار زیادی از کفپوش ­ها از لاستیک ­های دست اول و یا طبیعی ساخته می­شوند.

برخی از کفپوش ­های لاستیکی حاوی اورتان (Urethane) هستند. شایان ذکر است که اورتان یکی از 14 عنصر اصلی است که شیمیدان­ها از آنها برای طبقه­ بندی لاستیک ­ها استفاده می­کنند. بنابراین این یک محصول خارجی نیست بلکه این هم نوعی لاستیک است. این ماده نه تنها می­تواند با لاستیک طبیعی یا مصنوعی ترکیب شده و تشکیل لاستیک کفپوش را بدهد، بلکه استفاده از آن بسیار متداول و رایج بوده و تولید محصولات بدون استفاده از این ماده تقریبا غیرممکن است.

ترکیبات کفپوش لاستیکی

از آنجا که در شرکت لاستیک و فوم ایران  ما با هر انواع تولیدات فوم و لاستیک سروکار داریم، ما تمایل نداریم که فقط روی کفپوش گرانولی تمرکز کنیم و آنها را بهتر از دیگر محصولات تولید نماییم. فروش کفپوش لاستیکی ما از سال 1389 آغاز شده و ما در وهلۀ اول متوجه این موضوع شدیم که هر نوع از این محصولات مزایای خاص خود را دارند. درک تفاوت­های موجود بین این  محصولات به شما کمک خواهد کرد تا مشخص کنید که کدام محصول برای کاربرد مورد نظر شما مناسب تر است.

تاثیر مواد تشکیل دهنده کفپوش لاستیکی بر کیفیت

معمولاً، مردم تمایل دارند فکر کنند که کفپوش لاستیک طبیعی یا دست اول  محصول بهتری است. و اینکه هیچ نوع مادۀ بازیافتی را در بر ندارند و تمایل دارند تا هزینۀ بیشتری بپردازند و لاستیک ساخته شده از ترکیبات اورتان را تهیه نمایند. این محصولات نرم­تر و انعطاف­پذیرتر بوده و موجب می­شوند که سطح راحت­تر و بهتری ایجاد شود. این مواد همچنین کشسانی بهتری دارند و بهتر از دیگر مواد می­توانند به شکل اولیۀ خود بازگردند. به همین علت است که بیشتر مردم ترجیح می­دهند از لاستیک طبیعی استفاده کنند و آن را بهتر از لاستیک اورتانی بدانند.

با این حال، چون لاستیک اورتانی در نرمی و انعطاف­ پذیری کمی مشکل دارد پس آن را محصول سفتی می‌دانند. کف­پوش پارکی و کفپوش ورزشی هایی که از جنس لاستیک اورتان ساخته شده­اند بیشتر از آنهایی  که با لاستیک طبیعی ساخته شده ­اند در برابر خراش مقاوم هستند. وقتی اورتان (یا پلی­ارتان) با لاستیک مخلوط می­گردد   محصول بسیار سختی را به وجود می آورد . این نوع کفپوش ارزان­تر است زیرا در ساخت آن از لاستیک بازیافتی استفاده می­شود (که غالبا مستقیم از تایرهای بازیافت شده حاصل می­گردند) و از همین رو برای محیط زیست مفیدتر است.

کیفیت ترکیب لاستیک در کفپوش­های لاستیکی یا دیگر محصولات لاستیکی نه تنها به نوع لاستیک و اورتان بستگی دارد بلکه به مؤلفه ­های دیگری که به  ترکیب اضافه می­شوند نیز وابسته هستند. در بعضی از جاها چیزهای مختلفی به این ترکیب اضافه می­کنند. در بعضی از کشورها حتی روغن سوخته موتور را نیز به مواد تشکیل دهنده کفپوش لاستیکی اضافه می­کنند زیرا راه آسانی است برای دفع آن. این روش هرگز در تولیدات لاستیک و فوم ایران مد نظر نبوده است. تمام کاشی­های لاستیکی ما و رول­های اسفنجی تولیدات ملی و داخلی بوده و با استفاده از دانش و تجربه ملی و کار آفرینی برای فرزندان ایران عزیز تولید شده و بالاترین استانداردها رعایت می‌گردند.قیمت کفپوش پارکی

سایر نکات مهم درباره کفپوش لاستیکی گرانولی

یکی از رایج­ ترین شکایات در مورد محصولات کفپوش لاستیکی این است که بوی لاستیک می­دهند. با این حال، این تصور در مورد نمونه های استاندارد کفپوش گرانولی و لاستیکی غلط است. نوع لاستیک به کار رفته در فرآیند تولید، دلیل بوی لاستیک نیست. دلیل آن، بندهایی است که در فرآیند سخت ­سازی لاستیک استفاده می­شود. سخت ­سازی مرحله­ ای است که موجب می­شود لاستیک کشسانی و جهندگی لازم را بدست آورد. لاستیک در حالت طبیعی خود شکننده بوده و مقاومت کمی در برابر گرما و سرما دارد.

در بیشتر موارد در جاهایی که بوی لاستیک بسیار زیاد است به خاطر این است که برای بستن ورقه ­های لاستیک از بندهای گوگرد ی استفاده شده است. در شرکت لاستیک و فوم ایران، ما کفپوش­ های لاستیکی داریم که در ساخت آنها از بندهای گوگردی استفاده شده . همچنین کفپوش ­هایی داریم که از این بندها در ساخت آنها استفاده نشده است. مهم است که کدام محصول دارای بو است و کدام محصول بو ندارد. هرچنداگر شما کفپوش لاستیکی را برای انباری که تهویه مناسب دارد تهیه می­کنید ممکن است نظرتان این باشد که هزینه کمتری خرج کنید و محصولی که بوی زیادی دارد را انتخاب کنید . چرا که کفپوش برای این است که فقط روی آن راه بروید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مواد تشکیل دهنده کفپوش لاستیکی ، کفپوش گرانولی قیمت کفپوش باشگاهی و لاستیک ضربه گیر زیر وزنه با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید