ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

موارد استفاده کفپوش لاستیکی

خانه - کفپوش گرانولی - موارد استفاده کفپوش لاستیکی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

موارد استفاده کفپوش لاستیکی

موارد استفاده کفپوش لاستیکی

کفپوش لاستیکی

در این نوشته به موارد استفاده کفپوش لاستیکی می پردازیم. وقتی صحبت از تشک و کفپوش برای پوشاندن زمین بازی باشد، شما انتخابی بهتر از کفپوش لاستیکی که توسط شرکت فوم و لاستیک ایران پیدا نخواهید کرد. از تشک­های مخصوص کفپوش کردن گرفته تا کفپوش های لاستیکی، ما گزینه­های متنوع و مختلفی برای کفپوش کردن در اختیار داریم که عملا مناسب هر نوع پروژه می­باشند.از کفپوش­های لاستیکی برای زمین بازی می­توان در جاهای مختلف زیر استفاده نمود:

موارد استفاده کفپوش لاستیکی

  • پارک­ها
  • مدارس
  • باشگاه ورزشی و بدنسازی
  • کلیساها
  • مهدکودک­ها
  • رستوران­ها
  • فرودگاه­ها
  • و هر جایی که نیاز به یک سطح ایمن و بی­خطر باشد

کفپوش گرانولی  تولید کارخانه ما در برابر آب، نور خورشید و تغییرات شدید دمایی مقاوم هستند و به شما تضمین می­دهیم که می­توانید یک کف با دوام با ماندگاری بالا داشته باشید. اگر شما بدنبال کفپوش کردن یک زمین بازی خانگی هستید ما به شما کفپوش­هایی را پیشنهاد می­دهیم که بوی بسیار کمی دارند و مناسب چنین فضاهایی هستند. ما برای کسب نتایج بهتر، تولیدات خود را زیر نظر انجمن مصالح آمریکا آزمایش نموده­ایم و وزن­های مختلفی را بر روی هر کدام یک از محصولات پرتاب کردیم ، بنابراین شما می­توانید یک کفپوش ایمن و کارآمد را مطابق نیاز خود انتخاب نمایید.موارد استفاده کفپوش گرانولی

شما در تشک­ها و کفپوش مخصوص پارک، زمین بازی و باشگاه با تنوع در مواد سازنده، اندازه، ضخامت، میزان محافظت در برابر سقوط اوزان و رنگ مواجه هستید. بسیاری از گزینه­ های پیشنهادی شرکت لاستیک و فوم ایران به شرح زیر می­باشند.

کفپوش کردن زمین بازی برای ایجاد امنیت بوده و انتخاب سطح مناسب برای این هدف امری ضروری است تا بتوان فضای بازی امنی ایجاد کرد. به هنگام ایجاد یک زمین بازی شخصی یا عمومی، شما احتمالا با قواعد و الزامات مشخصی برای انتخاب نوع پوشش مواجه خواهید بود. این امر بخصوص در جاهایی رایج­تر است که قرار است در آنها تجهیزاتی مانند تاب، سرسره و دیگر تجهیزاتی که از زمین ارتفاع دارند نصب گردند.

ضخامت و میزان محافظت و مقاومت کفپوش لاستیکی

میزان مقاومت و محافظت سطح در برابر سقوط اوزان را با استفاده از چندین فاکتور مختلف از قبیل چگالی مواد، ضخامت و ساختار محصول مشخص می­کنند. نحوۀ آزمایش این پارامتر به این نحو است که شخصی با وزن مشخص را از ارتفاع معینی بر روی این سطوح می­ اندازند و اگر صدمۀ جدی به سرش وارد نشود دلیل ایمن بودن سطح خواهد بود. با این­حال مهم است بدانید که این به معنای آن نیست که اگر بچه­ای از یک ارتفاع مشخص بر روی این سطح سقوط کند دچار هیچ نوع صدمه و آسیب نخواهد شد.

 

به طور کلی می­توان گفت که مواد ضخیم­تری که شما برای کفپوش استفاده می­کنید، محافظت بیشتری از فرد در برابر سقوط از ارتفاع خواهند داشت. با این حال، اگر تعادل مناسبی بین مواد سازنده برقرار گردد، محصول عملکرد بهتری خواهد داشت و همین امر سبب می­شود که برخی از محصولات بهتر از دیگر محصولات، از فرد محافظت نمایند.

کاشی­های لاستیکی مخصوص زمین بازی، گزینۀ متداولی برای فضاهای عمومی هستند. این کاشی­ها از لاستیک بازیافتی ساخته می­شوند که معمولا برای این کار از تایر ماشین­ها و کامیون­ها استفاده می­گردد. کفپوش لاستیکی دوام بالایی دارد و بیشتر کاشی­های لاستیکی دارای ضمانت­نامۀ 5 سال به بالا هستند. طول عمر کفپوش لاستیکی نزدیک به 20 سال است و همین مشخصه باعث شده که کفپوش لاستیکی انتخابی ارزشمند تلقی گردد.

موارد بیشتر درباره کفپوش گرانولی

استفاده از کفپوش­ های لاستیکی برای زمین بازی، مزایای زیادی به همراه دارد. کاشی­های لاستیکی جاذب آب نیستند و از همین رو در زمستان یخ نمی زنند و ترک نمی­خورند. کاشی­های لاستیکی در برابر لغزش مقاوم هستند، حتی وقتی که مرطوب باشند که این ویژگی کمک می­کند تا بتوان با استفاده از این کاشی­ها محیطی امن برای بازی ایجاد کرد.

کفپوش گرانولی و کفپوش لاستیکی در چندین رنگ روشن و براق تولید می­شوند. اما در برخی از آنها از رنگ­های تیره هم استفاده شده است تا ظاهری طبیعی­تر داشته باشند. رنگ­های آجری، قرمز و سبز زیتونی متداول­ترین رنگ‌های کفپوش لاستیکی باشگاه زمین بازی هستند.  اما ما می­توانیم گزینه­های مختلفی پیش روی شما بگذاریم تا بتوانید خلاقیت خود را شکوفا نمایید. اینکه شما می­توانید خود رنگ مورد نظرتان را اعلام نمایید بدین معناست که می­توانید زمین بازی را بر اساس رنگ تیم تجاری، مدرسه­ای و یا ورزشی طراحی نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره موارد استفاده کفپوش لاستیکی و قیمت و خرید کفپوش لاستیکی باشگاه و پارک و لاستیک ضربه گیر باشگاه و کفپوش لاستیکی زیر دستگاه بدنسازی با شماره های تماس شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید