ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

بررسی انواع کفپوش زمین بازی کودک

خانه - کفپوش گرانولی - بررسی انواع کفپوش زمین بازی کودک

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

بررسی انواع کفپوش زمین بازی کودک

کفپوش زمین بازی کودک

 

گزینه های در دسترس برای کفپوش زمین بازی کودک – مزایا و معایب

کفپوش های زمین بازی کودک عبارتند از کفپوش یکپارچه ، موزاییکی ، قفلی و کفپوش گرانولی لاستیکی . روزهایی که باید نگران امنیت زمین های بازی و خانه بازی کودک می شدیم دارند به فراموشی سپرده می شوند. هرچه بیش تر درباره آسیب ها و تصادف هایی که در زمین بازی رخ می دهند به آگاهی می رسیم، سطحی که در این مکان ها استفاده می کنیم در برابر زمین خوردن ها مقاوم تر می شوند. این کفپوش ها ایده آل ترین گزینه برای زیر مجموعه بازی پلی اتیلنی کودکان در پارک ها و فضای باز می باشد.

گزینه های اصلی کفپوش های لاستیکی و فومی خانه بازی و زمین بازی کودکان و کفپوش زمین بازی کودک

  1. کفپوش زمین بازی کودک تکه تکه: این بخش در حال محبوب تر شدن است. دلیل این امر این است که به منظور محفاظت از سقوط، این ذره ها را باید همیشه جمع آوری کرد و بر روی هم قرار دارد. وقتی بچه ها مشغول بازی می شوند، ذره ها کنار هم قرار می گیرند و یک سطح محکم در زیر پاهایشان ایجاد می کنند. این مساله زیر سرسره ها و تاب ها زیاد اتفاق می افتد. دو بازی که کفپوش زیر پایشان نقش مهمی دارد.
  2. کفپوش لاستیک زمین بازی که در محل پخش شده است. کفپوش گرانولی یک گزینه محبوب دیگر است. این سطح در سراسر محیط بازی به خوبی می تواند در برابر سقوط افراد محافظت نشان دهد. بر خلاف ذره ها، لازم نیست همیشه از لاستیک ها نگهداری کنیم. با این حال، لاستیک پخش شده ممکن است پاره شود و آسیب های جدی وارد کند. چرا که در طول زمان این شکاف ها بیش تر می شود. چالش اصلی این است که بخش های آسیب دیده، به ویژه آن ها که رفت و آمد زیادی بر رویشان انجام می شود را جابجا کنیم.
  3. کاشی ها و تشک های زمین بازی: معروفترین این گروه تاتامی است. تاتامی ها همچون لاستیک پخش شده در زمین بازی، تشک ها و کاشی های زمین بازی هم می توانند به خوبی مقاومت نشان دهند. در نواحی که رفت و آمد زیاد است آن ها را به راحتی می توان جابجا کرد. این باعث می شود که بتوانید به راحت ترین و مقرون به صرفه ترین شکل ممکن منطقه مورد نظر خود را حفظ کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره کفپوش زمین بازی کودک و سایر انواع کفپوش گرانولی ، لاستیک باشگاه بدنسازی و تاتامی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید