ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

ترکیبات کفپوش لاستیکی گرانولی

خانه - کفپوش گرانولی - ترکیبات کفپوش لاستیکی گرانولی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

ترکیبات کفپوش لاستیکی گرانولی

ترکیبات کفپوش لاستیکی گرانولی

برای تولید کفپوش لاستیکی از ترکیبات اصلی زیادی استفاده می شود. اگرچه هرکدام از محصولات لاستیکی به عناصر مختلف زیادی نیاز دارند، ولی بیش تر کفپوش ها معمولا از لاستیک اولیه یا طبیعی ساخته می شوند. بیشتر ترکیبات کفپوش لاستیکی حاوی اورتان هستند. این نکته شایان ذکر است که اورتان یکی از چهارده عنصری است که شیمیدان ها از آن برای دسته بندی لاستیک استفاده می کنند. بنابراین یک محصول بیگانه نیست، خودش هم نوعی لاستیک است.

این تنها ترکیبات کفپوش لاستیکی نیست که با لاستیک طبیعی و ترکیبی ادغام می شود تا یک کفپوش لاستیکی ایجاد کند. بلکه تنها یک ماده خیلی محبوب است. به همین دلیل کفپوش را به دو دسته دارای اورتان و فاقد اورتان تقسیم می کنیم.

دلیل این امر این است که در شرکت لاستیک ، گرانول و فوم ایران ، ما با هر دو نوع محصول سروکار داریم. نمی خواهیم به این فکر کنیم که کدام کفپوش لاستیکی بهتر هستند. ما از سال 1389 تا به حال مشغول فروش کفپوش لاستیکی بوده ایم، به همین دلیل به خوبی می دانیم که هر کدام مزایای خود را دارند. درک تفاوت بین این دو محصول به شما کمک می کند که بسته به نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

به طور کلی مردم تصور می کنند لاستیک طبیعی یا اولیه ارزش بیش تری دارد. این لاستیک مواد بازیافتی ندارد و در مقایسه با لاستیکی که با اورتان ترکیب شده است، هزینه بیش تری دارد. این کفپوش های لاستیکی صاف تر و انعطاف پذیرتر هستند و سطح راحت تری ایجاد می کنند. هم چنین حالت ارتجاعی بیش تری دارند. به همین دلیل شکل خود را بهتر حفظ می کنند. بنا به این دلایل، مردم فکر می کنند لاستیک های طبیعی از لاستیک های اورتانی بهتر هستند.

کفپوش گرانولی

نقش ترکیبات کفپوش لاستیکی گرانولی :

با این حال، فقدان نرمی و انعطاف پذیری لاستیک های اورتانی باعث سختی آن ها می شود. کفپوش های لاستیکی اورتانی در مقایسه با لاستیک های طبیعی در برابر خراش مقاومت بیش تری نشان می دهند. اورتان (یا پلی اورتان)، وقتی با لاستیک ترکیب می شود، محصول سخت تری می سازد. این کفپوش هزینه کم تری دارد چون اغلب حاوی لاستیک بازیافتی است (معمولا مستقیما از تایرهای بازیافتی ساخته می شود)، به همین دلیل دوست دار محیط زیست است. کیفیت ترکیبات لاستیکی به کار رفته در کفپوش گرانولی یا دیگر محصولات لاستیکی ، هم به لاستیک و اورتان به کار رفته و هم به ترکیبات اضافه شده بستگی دارد.

در بعضی جاها اجزاء مختلف بیش تری به ترکیب اضافه می شود. بعضی کشورها حتی از روغن موتور استفاده می کننند چرا که کنار گذاشتن آن کار راحتی است. ولی در محصولات گریت متس از این مسائل خبری نیست. تمام کاشی ها و غلطک های اورتانی لاستیکی ما در ایالات متحده ساخته می شوند و بالاترین استانداردهای کفپوش های اورتانی را دارند.

یکی از مهم ترین گله هایی که نسبت به لاستیک های اورتانی ابراز می شود این است این لاستیک ها، بوی همان ترکیبات به کار رفته را می دهند. ولی این یک سوءتفاهم است. نوع لاستیک به کار رفته در جریان تولید تاثیری در بوی آن ندارد. این بو ناشی از ماده اتصال گری است که در فرآیند حرارت دادن اضافه می شود. حرات دادن مرحله ای است که باعث خاصیت ارتجاعی لاستیک می شود. لاستیک در حالت طبیعی خود شکننده است و در برابر سرما و گرما مقاومت چندانی ندارد.

انتخاب کفپوش گرانولی مناسب :

در بسیاری از موارد که بوی لاستیک خیلی زیاد است، ترکیب اتصال گری که استفاده شده معمولا از جنس سولفور است. در شرکت گریت متس، ما هم کفپوش هایی داریم که از ترکیب سولفور استفاده کرده اند، و هم کفپوش هایی که سولفور ندارند. خیلی مهم است که بدانید کدام محصولات بو دارند و کدام ندارند. اگر کفپوش لاستیکی را می خواهید در انبار ثابت با تهویه مناسب استفاده کنید، می توانید از کفپوش های ارزان تری استفاده کنید که بوی زیادی دارند. اما اگر می خواهید از کفپوش در اتاق خواب یا اتاق تمرین استفاده کنید، بهتر است به سراغ گزینه هایی بروید که بوی کم تری دارند.

با مشاورین فروش ما حرف بزنید تا ببینید کدام کفپوش بیش تر به کارتان می آید. برای بحث بیش تر درباره ترکیبات کفپوش لاستیکی می توانید وارد صفحه محصولات کفپوش لاستیکی شوید یا با شماره های تماس مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید