ساعت کاري: شنبه تا پنجشنبه: ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
28426780 - 09356903009
تماس و مشاوره رایگان
info@geranool.com
با ما ارتباط برقرار کنيد
کانال تلگرام

نکاتی درباره انتخاب و قیمت کفپوش گرانولی

خانه - کفپوش گرانولی - نکاتی درباره انتخاب و قیمت کفپوش گرانولی

آخرین مطالب

برچسب ها

ایمن سازی مدارس (5) ایمن سازی مدرسه (3) بهترین کفپوش گرانولی (3) تاتامی (6) تجهیز باشگاه خانگی (3) تجهیز مهدکودک (3) خرید کفپوش لاستیکی (4) قیمت تاتامی (5) قیمت لاستیک ضربه گیر (3) قیمت کفپوش لاستیکی (3) قیمت کفپوش ورزشی (3) قیمت کفپوش پارکی (3) قیمت کفپوش گرانولی (4) لاستیک ضربه گیر (9) لاستیک گرانولی (3) پارکپوش (3) کفپوش (3) کفپوش باشگاه (10) کفپوش باشگاه بدنسازی (4) کفپوش باشگاهی (3) کفپوش حیاط (3) کفپوش حیاط مدرسه (3) کفپوش حیاط مهدکودک (4) کفپوش رزمی (3) کفپوش زیر دستگاه بدنسازی (3) کفپوش لاستیک (4) کفپوش لاستیکی (12) کفپوش لاستیکی اربیل (3) کفپوش لاستیکی اهواز (3) کفپوش لاستیکی تهران (4) کفپوش لاستیکی شیراز (3) کفپوش لاستیکی قیمت (3) کفپوش مهدکودک (4) کفپوش ورزشی (4) کفپوش پارک (7) کفپوش پارکی (5) کفپوش گرانول (4) کفپوش گرانولی (14) کفپوش گرانولی اصفهان (3) کفپوش گرانولی خرید (3) کفپوش گرانولی شیراز (3) کفپوش گرانولی قیمت (4) کفپوش گرانولی مشهد (4) کفپوش گرانولی کرج (3) کفپوش گرانولی یزد (3)

نکاتی درباره انتخاب و قیمت کفپوش گرانولی

قیمت کفپوش گرانولی

قیمت کفپوش گرانولی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب کفپوش مناسب برای باشگاه ، مدرسه ، کفپوش بیمارستانی ، مهدکودک و پارک و فضاهای بازی باید به آن توجه داشت. در این نوشته به بررسی نکاتی می پردازیم کخ کمک می کند راحت تر کفپوش گرانولی باکیفیت و دوام بالا را شناسایی و انتخاب کنیم.

کفپوش گرانولی از نقطه نظر قیمت در میانه جدول کفپوش های ورزشی و کف قرار می گیرد. عواملی که برقیمت کفپوش گرانولی تاثیر می گذارند ارتباط مستقیمی با مواد سازنده این محصول و کیفیت آن دارند. عمده ترین موارد کیفی کفپوش گرانولی عبارت است از : تراکم لاستیک تشکیل دهنده ، وزن کفپوش و نوع چسب.

عوامل موثر بر قیمت کفپوش گرانولی

شاید ظاهر کفپوش های گرانول تولید شده توسط کارخانجات مختلف تفاوت چندانی با هم نداشته باشد . ولی کیفیت و ماندگاری در بیشتر موارد بسیار متفاوت است. وزن لاستیک مورد استفاده عامل بسیار مهمی در ایجاد تراکم بالا و در نتیجه مرغوبیت و ماندگاری بالای کفپوش گرانولی می باشد. برای مثال شکل ظاهری دو عدد کفپوش لاستیکی 20 میل تولید شده توسط دو کارخانه مختلف می توانذ کاملا یکسان باشد.

ولی راه هایی برای پی بردن به استاندارد بودن و مرغوب تر بودن کفپوش ها وجود دارد. یکی از این راهها وزن کردن کفپوش ها می باشد. مسلما کفپوش که سنگین تر است و وزن بیشتری دارد تراکم بالاتری داشته و در نتیجه مرغوبیت بالاتری دارد و بسیار دیرتر فرسوده یا ترک ترک می شود.

شرکت فوم و لاستیک ایران با اعتماد و اطمینان به نفسی که به کیفیت کفپوش گرانولی خود دارد این کفپوش ها را با گارانت و تضمین یکساله عرضه می نماید. بر خلاف برخی رقبا که با کم کردن از وزن و تراکم لاستیک و استفاده از مواد ضایعاتی درجه 2 کیفیت را فدای سود کوتاه مدت خود می نمایند، ما مفتخریم که هیچگاه چنین اقداماتی را در برنامه کاری خود قرار داده و کیفیت محصولات و کسب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

از همین رو ما با وجود رقبایی که گاه و بیگاه وارد بازار شده و در مقطعی کوتاه با فروش محصولات مشابه با قیمت کمی ارزانتر سعی در فروش محصولات خود دارند بیش از یک دهه است که اقدام به تولید و فروش کفپوس گرانولی و لاستیکی  و عرضه بهترین قیمت کفپوش گرانولی با رعایت کیفیت می کنیم. خوشحالیم که در این راه همواره رضایت مشتریان دایمی خود را کسب کرده ایم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش گرانولی ، کفپوش لاستیکی ضربه گیر باشگاه و قیمت کفپوش گرانولی و خرید انواع کفپوش ها همین امروزه از طریق شماره های تماس درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاه خود را بنویسید